1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom XBoX en geen PC ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rogier, 3 sep 2001.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bill Gates.
    ik heb zojuist gereageerd op je intolerante forum post in de andere thread.

blijkbaar heb je niet het sociale inzicht om door te hebben dat er mensen zijn die niet de bekrompen ideetjes hebben die in jouw kleine wereldje rondvliegen.

als de xbox u niet interesseert, raad ik u aan dit forum te verlaten en een forum te vinden over een onderwerp wat u wel interesseert, zoals schat ik in; betweterij en de kunst van het napraten van feiten zonder argumenten.

daarnaast mag ik u er even op wijzen, dat uw anus niet schoon is, en dat u deze nodig moet wassen.

ja ik ben helderziend, ik anticipeerde deze vraag.

verder ben ik compleet gestoord en zeet prikkelbaar voor mensen die een algemeen negatieve indruk maken, zoals uwzelf.

moge u nog vragen hebben en/of het een en ander willen clarificeren jegens uw posts.
    en wilt u uw persoonlijk ervaring delen die u gehad heeft met de Xbox en gamecube waarop u uw algemeen anti xbox stemming baseert, dan hou ik mijzelf gereserveerd op het volgende mail adres
    kobold@xboxworld.nl

Disclaimer:
    Wat er in deze post staat is niet vatbaar voor verdere discussie op dit forum, en dient per email gemeld te worden aan de Heer Kobold.
    Commentaar op deze post op het hierboven genoemde email adres zal zorgvuldig worden gelezen en u zult binnen een enkele dag uw antwoord zien verschijnen.
    Wat er in deze post staat is onderhevig aan ontwikkeling, en zal dus in gene geval definitief zijn.
    onder voorbehoud.

2. Bill Gates

Bill Gates Now known as Vegeta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist gereageerd op je intolerante forum post in de andere thread.
    Nou nou, wat een taal

Blijkbaar heb je niet het sociale inzicht om door te hebben dat er mensen zijn die niet de bekrompen ideetjes hebben die in jouw kleine wereldje rondvliegen.
    Klein wereldje? Een heel computer-imperium bedoel je!

Als de xbox u niet interesseert, raad ik u aan dit forum te verlaten en een forum te vinden over een onderwerp wat u wel interesseert, zoals schat ik in; betweterij en de kunst van het napraten van feiten zonder argumenten.
    *sob* hier word ik gewoon moe van...

Daarnaast mag ik u er even op wijzen, dat uw anus niet schoon is, en dat u deze nodig moet wassen.
    Een beetje moderator zou jou wijzen op je uitspraken, want hiermee maak je je niet populairder op. Onbeargumenteerder kan niet. PS: Ozzy was gay, en niet bepaald een frisse jongen. Daar haal je deze kennis dus vandaan...

Ja ik ben helderziend, ik anticipeerde deze vraag.
    The fact that you all-knowing, doesn't prevent you from being a total idiot

Verder ben ik compleet gestoord en zeet prikkelbaar voor mensen die een algemeen negatieve indruk maken, zoals uwzelf.
    Wederzijdse gevoelens, dus, alweer... tot tien helpen misschien?

Moge u nog vragen hebben en/of het een en ander willen clarificeren jegens uw posts.
    en wilt u uw persoonlijk ervaring delen die u gehad heeft met de Xbox en gamecube waarop u uw algemeen anti xbox stemming baseert, dan hou ik mijzelf gereserveerd op het volgende mail adres

Daar doe ik niet aan, wie weet wat daar van komt, HELP! En dat probeer ik te verkomen!

Wat er in deze post staat is niet vatbaar voor verdere discussie op dit forum, en dient per email gemeld te worden aan de Heer Kobold. Commentaar op deze post op het hierboven genoemde email adres zal zorgvuldig worden gelezen en u zult binnen een enkele dag uw antwoord zien verschijnen. Wat er in deze post staat is onderhevig aan ontwikkeling, en zal dus in gene geval definitief zijn.
    onder voorbehoud.

Soms denk ik dat jij best wel netjes kan praten, tenminste, dat wil je laten blijken. Helaas gegint ge ook over uw interesse over den anussen, bah! Edoch!

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    spreekwoordelijke taal is niet aan u besteed.
    ?

geen probleem.
    misschien was het inderaad niet helemaal duidelijk dat ik bedoelde te zeggen dat uw uitspraken niet helemaal klopte/fris waren.
    oh by the way ik ben een moderator, alsje mijn post aan mij wilt melden zal ik het in ogenschouw nemen.

anyways, zoals ik al zei, kweenie of u het las.
    het is niks persoonlijks.

u vind het blijkbaar interresant om na mijn posts mij "de grond in te boren"
    das allemaal leuk en aardig, maar het heeft niet zoveel te maken met waar ik het althans over heb.
    of ik homofiel ben of niet, of ik ozzy muziek luister of niet heeft niet echt zoveel te maken met het feit dat u hier op een xboxforum stemming loopt te maken.

ik vraga u dan ook vriendelijk om uzelf van dit forum te verwijderen.

als u het leuk vind om nog te blijven is dat ook uitstekend, maar weerhoud u uwzelf dan van het posten van uw zogenaamde..."argumenten"

voel u vrij om mij te emailen zodat dit forum een beetje terug kan komen op het onderwerp waar het voor bedoelt is.

kobold@xboxworld.nl

4. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is typisch zon NGC niveau he, 6 jaar en jonger..

zorg maar dat je geen quotewars met me krijgt...

5. Bill Gates

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, je bent maar een jonkie in het vak, 15 was je nietwaar? Ach, jong geleerd is oud gedaan...

6. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Je vindt jezelf wel heel erg goed he.]:-

7. Bill Gates

Leuk Bevonden:
    0
    Beter te veel zelfvertrouwen dan helemaal geen.

8. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    En jij bent volgens mij een zielig mannetje dat zich verveelt en de meest onmogelijke discusies aangaat via internet.

Ga buiten spelen, zoek een grote jongen op en ga ruzie zoeken.

9. Bill Gates

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is hier nu zielig, vrind?

10. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    jonkie in het vak? nou, al 8 jaar nfan, 2 jaar discussie..jonkie in het vak

Deel Deze Pagina