1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

waarom xbox gekocht

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DarkShark, 22 aug 2002.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    vernieuwend .... en xbox live... ;) ... en als ik een PS2 of GC had gekocht .. mag ik opzoek gaan naar een andere werkgever... hehehehe:D (iedereen hier heeft een M$ xbox)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2002
  2. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    just the best console ever :cool:
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wou eigenlijk m'n trouw N64 blijven8), en was dus niet van plan om een nieuwe console te kopen. Ik wilde geen Nintendo meer en wist wel van de Xbox, maar ik vond dat m'n N64 wel even verder kon....
    ........tot ik met (nou ja, eigenlijk tegen) m'n vriendin (in de 1e week dat ie uit was) DOA3 speelde in een winkel. Een uurtje later heb ik hem gehaald.:cool:

    En nu heb ik ook een Kubus]:-

    Maar ja, ik rook niet:D
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    me 2 in EBgames(maar dan zo`n shop) precies october 2001
    alleen much...
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Xbox eigenlijk alleen voor Halo gekocht en heb er tot nu toe nog geen spijt van. Er komen steeds meer games naar mijn smaak :)
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    mijn verhaal....

    k heb em al langer in de gaten gehouden E3 2000 ofzow iets was het. dat lieten ze zien bij???(gamequest dacht ik)
    toen zag je zo`n babe enz anyways . in 2001 ging ik naar usa(arizona) en daar hadden ze zo`n game winkel (ebgames) met zo`n demostand .. ff munch checken..(eigenlijk niet echt opgelet wat voor game het was alleen de graphics en de ow zo fijne controller) toen met me ouders er overgehad dat ie zo cool is enz maar hij was te duur zeiden ze(ik mocht em wel kopen maarja over 5 jaar is er weer een nieuwe , ken jij dat ook? :D)
    toen was het al weer 22 maart ofzow en hier op xboxworld was er zo`n gerucht over prijsdalingen bij Gameshop ergens in Denhaag voor €369,-(moest wel game bij) . die avond nog ff met me ouders erover gehad, dat ik em zelf moest kopen etc (je kent het wel) en toen meteen de dag erna 23maart naar Denhaag gecrosst en em ff gekocht (samen met halo)
     
  7. wilco

    wilco Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox om de simpele reden gekocht omdat ik geen zin had om weer bepaalde hardware aan te moeten schaffen om spel x of spel y op mijn pc werkende te krijgen. En dan natuurlijk dat je pc nog wel eens wil hangen e.d. wilde ik voor spellen lekker een spel computer. Toen was het even twijfelen tussen de ps2 en de xbox. Het werd uiteindelijk de xbox, omdat ik dan geen harddisk en/of netwerkkaart hoefde aan te schaffen. Plus dat de ps2 al een tijdje uit was, dus wat verouderde hardware specs. Wat ook zal betekenen dat Sony eerder met een ps3 zal uitkomen dan MS met een xbox2. Dus even wachten op een prijsverlaging en scheurde naar den haag om mijn xboxje aan te schaffen.
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    op volgorde: krachtig(dus mooie graphics),spellen(halo),vier controllers(met broertje spelen),dvd speler(hebben er geen).
    en toen was ik een beetje op xboxworld.nl aan het surfen en zag ik dat ene alain er eentje aanbood voor 200 euro. Dus ik alvast halo eneen controller kopen kopen en de dagen aftellen,gaat het niet door! toen zei mn vader, wij betalen wel 100 euro. dus mn vader 100,ik 100 en mn broertje 100.
    dus eigenlijk wel een beetje mazzel dat ik hem heb
     
  9. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht voor dvd's af te spelen
     
  10. Dennissep

    Dennissep boe?

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was op een mooie GROENE dag. ik weet het nog wel al die specs allemaal perfect. de games die waren en die zouden komes, dvd, harddisk en dan nog die controler,,,,, ligt goed in de hand (voor mijn grote handen dan),,,, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THE BEST EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BILL you did a VERY GOOD job.8)
     
  11. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag op tv het spel Halo toen de doos nog niet uit was en was meteen verkocht... PS2 mot ik niet ik ben niet zo'n SONY liefhebber. Sony, hoe dan wel?
     
  12. jorjo

    jorjo G-Force

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop er volgende week eentje :D.. omdat ik vind dat nintendo kinderachtige spellen maakt en playstation zuigt.:D
     
  13. DennisBijl

    DennisBijl Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    IK was op weg naar Gamesenzo.Ik was net ontslagen bij mijn werk.Ik had bijna 1800 euro te besteden ineens.Ik dacht er al aan om een XBOX of PS2 te halen.Maar eigenlijk wilde ik mijn geld aan andere dingen besteden en ik wilde een DC spel halen.
    Dus aangekomen in de winkel keek ik rond en dat grote zwarte apparaat met dat mooie groene X erop lonkte naar me,flirte met me.Maar ik wilde niet nee ik ga mijn geld niet aan jou besteden dacht ik.Ik pakte een DC spel (weet niet meer welke) en liep naar de kassa om te betalen.Toch kon ik het niet laten om aan de verkoper wat specs te vragen van de XBOX.En ja hoor vijf minuten later stond ik buiten met een grote gevulde tas met een XBOX erin.Hatsee!!! Dus eigenlijk komt het door de verkoper maar ik neem het hem totaal NIET kwalijk.
    Ik ben zwaar verliefd geworden op de XBOX en dat wordt met de dag sterker.Het is nu zo erg dat ik op mijn werk(NU) op het internet aan het surfen ben op zoek naar informatie over alles wat er met de XBOX te maken heeft.Als ik thuis kom is het eerste wat ik doe(nog voordat ik mijn jas uitheb) is de XBOX aan doen,dan tv aan spel erin(Enclave) en spelen tot ik moe wordt.
    Vorige week was het zo erg dat ik bijna niet aan slapen toe kwam.Sliep ik pas rond 3/4 uur in de middag.Als iemand in mijn omgeving een spel afkraakt(en ookal heeft hij/zij gelijk) dan wordt ik boos en opgefokt.Ik mag graag aan andere mensen vertellen hoe vet de XBOX is en hoe blij ik ermee ben.Ik probeer zelfs vrienden van me over te halen om ook een XBOX te kopen en met een vriend is dat gelukt.Hij was van plan om een NGC te kopen maar koopt nu toch een XBOX.En terecht.
    XXXBBBOOOXXX RRRUUULLLEEEZZZ!!!!!!!!!!!
     
  14. Said

    Said Green Mana crew

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou een beetje meer detail mocht wel hoor. [​IMG]
    Bijvoorbeeld hoe je betaalde, hoe je wegliep van de kassa (welke voet eerst) etc. [​IMG]

    Ik moest jammer genoeg de doos helemaal lopend dragen naar huis ( zon 300 meter).. maar het was et wel waard [​IMG]
     

Deel Deze Pagina