Waarom zoveel mods???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door xboxuser, 30 apr 2003.

1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ow trouwens Kid Virtual is nu ook mod ofniet ?

2. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    ow ik vind het wel handig dat er veel modjes zijn , daardoor is er elke dag lekker veel nieuws

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja van het Top Secret MotoGP project hokkie waar ik niet in mag :'-(

...ofzo O-)

4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Oja maar als je mod van een bepaald forum bent mag je dan alleen daar threads sluiten enzo? Of hoe werkt dat?

5. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Aantal mods valt nog wel mee hoor en ze zijn nooit allemaal op hetzelfde moment actief. Volgens mij hebben we hooguit stuk of 6 actieve mods. En dat is zeker niet veel.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    KidVirtual heb ik alvast Moderator gemaakt van het op het moment gesloten MGP Forum dat binnenkort daadwerkelijk geopend wordt.

Daarnaast weet ik zeker dat KidVirtual ook als normale mod zou kunnen fungeren maar denk ik dat hij daar geen zin en tijd voor heeft :)

7. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Aha maar wat zijn zijn functies dan als abnormale mod haha:) .

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De dictator uithangen in het MGP Forum dat nog steeds gesloten is :cool:

9. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag ook dat hij zijn nick heeft verandert...

10. masterape

masterape Guest

Ff een vraag he?Wouter jij zei laatst we nemen alleen iemand aan al ddenken we gelijk dat wordt er een. Maar nou nemen jullie bijvoorbeeld wel [munch](niet persoonlijk) aan die ook al heel lang lid is. Waarom nemen jullie haar wel aan?:confused:

11. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze haar mogen,en ze zit hier al een tijd ja, zo simpel is het, als ik iemand niet mag zou ik diegene geen mod maken....maar goed..

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Neen; Bij bv DwD zagen we al vrij snel dat het een goede gozer was, bij andere mensen valt dat niet meteen op of groeien later nog.

13. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook wel mod willen worden, maar aangezien WouteR en ik nou niet de beste vrienden zijn, kunnen we dat wel vergeten... of nie he Wout! hou ik het mod zijn maar bij m'n eigen site :)

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ff een vraagje tussendoor. Ik zie hier allemaal mensen die heel graag moderator willen worden (niet alleen indeze thread maar ook in andere), maar volgens mij hebben de meeste geen benul wat het eigenlijk allemaal inhoudt! Ik neem mijn petje af voor de mod's hier (ondanks het feit dat ik soms van mening verschil: it's a free country) want volgens mij hebben die gasten (en dame) een behoorlijke klotejob. Agent zijn is niet voor iedereen weggelegd. Worden mod's ook wel eens gede-modereert? (moderator af / ex-mod's dus)?

15. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn de admins voor... zover ik het juist heb :)

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij zegt als je een goede vriend met wouter ben kan je mod worden:confused: . Lijkt mij niet geweldig om mod te zijn. En ik vind het echt niet erg als er veel mod's. Juist fijn kan alles goed in de gaten gehouden worden. En die spammers verminderen(wat er nu veel zijn vind ik).

17. masterape

masterape Guest

Ik zal nooit iets van dit systeem begrijpen hier. Ze nemen gewoon iedereen aan al zijn ze aardig hoe kun je zo een site maken?:'-(

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Mijn beslissing, have faith young padawan :+. Munch zit in proefperiode, ze leek mij een goede bijdrage aan het general team dus we zullen zien of ze het ook daadwerkelijk kan waarmaken.

19. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    No offence hoor maar licht het aan mij of komt ze haast nooit meer:confused:. Haar status als xbw girl gamer blijft natuurlijk hier maar ik had het eerlijk gezegt niet gedacht dat ze een mod kon worden als ze bijna nooit langs kwam.

20. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge jij bent echt een zeurpiet. Je wilt gewoon zelf mod worden en daarom begin je zo te zeuren. Jij mag mij uitleggen wat er mis is met deze site?

Deel Deze Pagina