1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom zoveel mods???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door xboxuser, 30 apr 2003.

1. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    JE wordt hier vaak afgezeken..

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel aan jou liggen :p !

3. 100%Jean

100%Jean Guest

Nee hoor, check maar hier:

http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=24310&perpage=15&pagenumber=3

Iedereen probeert die jongen te helpen en de thread wordt gewoon gesloten en degenen die antwoord gegeven hebben (lees: proberen te helpen) worden een beetje in de zeik gezet. Is keihard schuren hetzelfde als lichtjes schuren met fijn schuurpapier? Ik dacht het niet, maar Mr. Blond zal het wel beter weten. Ow ja, er worden alleen maar foute antwoorden gegeven volgens hem. Diegene wat antwoorden proberen tenminste te helpen en dat doet Mr. Blond ook perfect door de thread te sluiten. Bravo :{

4. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als er eentje schuren zegt, dan zal hij het wel weten...
    Ok, nee je hebt helemaal gelijk, er moeten zeker nog eens 10 mensen schuren zeggen...
    daarbij kan hij zijn vraag opnieuw stellen in centraal casemod forum
    + reacties als 'stop hem in bad' zijn flauw en helpen hem al helemaal niet vooruit

maar jou reactie was wel zinvol, dat geef ik toe, jij was een uitzondering, maar die post is niet op jou bedoelt, als ik op jou zou reageren, dan zou ik je quoten, maar zeg nu zelf, veel bruikbaars stond er niet in naast jou reactie en van nog enkele anderen
    iig bedankt voor jou wel zinvolle reactie, maar de thread leek nergens meer op

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt het 2e Centrale Casemod topic gesloten maar geen nieuwe gestart..

6. masterape

masterape Guest

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dus eigenlijk nu serieus gaat meedingen naar dat moderator-schap? :cool:

8. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat wil je nou ik lag echt dubbel toen ik het las jongens jongens... Je xbox overspuiten en dan het ook nog helemaal verkeerd haha dom dom... Maar jullie hebben gelijk ik had niet zo flauwe opmerkingen moeten maken maar het is ook niet een echte serieuse thread.

9. masterape

masterape Guest

Ow maak ik er dan misschien nog kans op??????Ach ja ik vind het soms leuk om fel in discussie te gaan en mensen boos te maken:eek: sorry:D Maar ik zal me proberen nu te gaan gedragen en MOD zou helemaal mooi zijn_O_ (vereert Wouter)

10. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk zo scoor je punten ;)

11. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Zinloos zinloos :{ . Jammer dat WouteR niet zo stom is......:p

12. masterape

masterape Guest

Jerhui en Pablow kijk uit he!Tegenpolen trekken elkaar aan!:+

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jammer dat Wouter binnenkort niet meer de man die je vereren moet is :cool:

14. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou helemaal geen mod willen zijn. dan beslis ik over een topic en als ik dan onterecht 1 sluit...

Dat kan ik gewoon niet aan O-)

15. masterape

masterape Guest

Vertel ga je weg of komt er een ander bij????

16. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet goed lezen. Hij geeft eigelijk aan dat je een ander moet vereren binnenkort. WouteR gaat toch niet weg??

18. masterape

masterape Guest

Nee maar al ga je weg moet je denk ik iemand anders vereren daarom vraag ik het aan wouter?

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Als het de juiste mensen zijn, vind ik het goed:p

20. sOn

sOn Guest

Ik heb het voorgevoel dat jullie mij moeten gaan eren binnekort..maar daarover meer binnekort!:)

/Ontopic

Ik vind helemaal niet dat er teveel mods zijn, zo kan je het "werk" goed verdelen waardoor er bijna altijd wel iemand is op het forum met mod-rechten. Zo voorkom je dus ook dat het een grote rotzooi word waar ook niemand op zit te wachten. Thats why er "zoveel" mods zijn in mijn ogen :)

Deel Deze Pagina