Waarschijnlijke prijs verlaging XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Novo, 19 mrt 2004.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik las gisteren op teletekst dat M$ een rechtszaak tegen de EU had verloren en 100 miljoen euro moeten betalen. Peanuts dus, zo'n bedrag...

eerst Amerika denk ik, daarna Europa. Japan loopt al maanden voor op de prijsverlagingen, dus daar moet je niet naar kijken.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2004
  2. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem wat later gekocht, maar ik kreeg alleen maar de DVD van jurassic park, een DVD kit, en een controller.

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die wat de xbox bij de release hadden gekocht (of rond de release), kregen later in het jaar een soort vergoedings pakket bij de eerste prijsverlaging, omdat zij de volle mep ervoor hadden betaalt.

4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja en het leuke was dat als je je Xbox voor 333,- bij de mediamarkt had gekocht dat je dan ook die 2 games en de controller kreeg! Waren sommige gasten erg pissig over.
    Rewardpack heette dat ding.

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    waarom zou iemand daar pissig over worden, het interesseerd mij niets of jullie allemaal gratis spellen krijgen en er minder voor hebben betaald. Ik was al lang in mijn nopjes met mijn rewardpack.

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, als ze de prijs nou gewoon op 4.000.000.000 euro hadden gezet hadden ze er maar 1 hoeven verkopen om binnen te zijn. Onbegrijpelijk.

7. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap het ook niet, maar die reactie is toch bij meerdere mensen voorgekomen. Ik vond de rewardpack een superactie!

LOL, alleen een beetje lastig als je dan ook Xbox LIVE hebt in je eentje...

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had gehoord op het nieuws dat Microsoft die boete die ze hadden gekregen in 2 weken weer terugverdiend hadden....dus ik denk niet dat ze zo inzitten over dat 'kleine' bedrag dat ze verliezen op de console zelf....

Over het onderwerp waar deze thread eigenlijk om is geopend zeg ik: Leuk voor de mensen die nog geen Xbox hebben, en leuk voor de concurentie, maar ik heb er nix aan met een Xbox van 265 euro zonder ook maar een spel erbij |:-

Ik denk dat het trouwens wel weer een paar weekjes gaat duren voordat het in de EU ook veranderd wordt.

9. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Maar of dit ook gevolgen voor de prijs van de xbox in Europa heeft?....

bron

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ga er maar wel van uit.. Microsoft wil zeker zijn 2e positie terugwinnen, en ze lopen anderhalfmiljoen units achter op Nintendo (xbox-gamecube).. En waar verliest microsoft het vooral van de gamecube? Ja, Japan, maar in Europa gaat de gamecube ook beter als de xbox, en in Amerika juist niet, terwijl het vergelijkbare markten zijn.. Daarom is het key voor Microsoft om hier te scoren, als ze de prijs alleen in Amerika gaan verlagen snap ik het niet meer...

11. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Xbox prijsverandering komt vanavond.......

bron

12. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Net gekomen: een officiële press release van microsoft.....

bron

13. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Dus was het tog geen gerucht:)

14. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt mij niks uit... ik heb me xbox gratis gekregen bij zo'n mobieltje...

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Hopelijk wordt de prijsdaling ook hier doorgevoerd, ik bedoel, 149 dollar is 125 euro, Hier kost de Xbox nog 199 euro.....dus, kom maar op met die prijsverlaging..... _O_

16. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    @ Xmaster om precies te zijn 122.58 euro lol... maar je hebt hier ook een ander belastingsysteem dus hoogst waarschijnlijk komt er nog wel wat btw'tjes bij op....

17. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    counterstrike voor $30 !? hebbeuh!

18. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Zuigt enorm offline, tis dat je ut weet.

19. maarten01king

maarten01king Copito de nieve

Leuk Bevonden:
    0
    Er is in Europa sowieso een eigen prijsstelling. Ik dacht trouwens dat de spellen ook regio gebonden waren. Maar de prijs in Europa is erg afhankelijk van de prijsstelling van de PS2. Dus als de PS2 goedkoper wordt (marktleider) zal de XBOX daar weer onder gaan zitten (volger.) Ik denk dat de volgende prijsverlaging na de zomer zal plaatsvinden en hij dan zo'n 140 euro zal kosten

20. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Helaas.....nog niet voor europa.

bron

Deel Deze Pagina