Ik ben benieuwd of iemand wel eens het probleem van mij heeft gehad. Ik heb donderdag twee spellen opgestuurd en deze zijn nu (zaterdag nog niet aangekomen!) Heeft iemand hier ook weleens last van en tot hoelang kunnen deze wachtijden oplopen???
Ik heb het ook wel eens gehad dat het wat langer duurde. Dacht ook even dat het niet aan zou komen, maar is toch op eindbestemming beland.
Dus het komt waarschijlijk goed?? Maar het zal wel erg toevallig zijn want ik heb 2 spellen opgestuurd nara 2 verschillende mensen en alletwee nog niets! Maar hoe heb jij je spel opgestuurd??
Ik heb het gewoon in een grote envlop gedaan. Heb wel keertje geld verstuurd wat niet is aangekomen, dus soms gaat er nog wel eens wat fout bij de post, waardoor het niet aankomt. Als ze beide niet aankomen, en ze gaan naar verschillende adressen, vind ik het wel vreemd. Dan moet het al ergens fout zijn gegaan bij het leeghalen van de brievenbus. Heb keertje geld vestuurd via de post wat niet is aangkomen helaas, dus er gaat idd wel eens wat fout :{
Ik heb dit ook een keer gehad. En toen kwam het spel pas na 4 weken ofzo aan. De envelop helemaal open en gescheurd. (Sorry Opheodrys)
Geld via de post versturen mag officieel geloof ik niet, misschien dat het daar dan aan lag. Maar wel raar dat ze het dan niet terug hebben gestuurd.
hahaha maar waarschijlijk gaat het dus goe kome! maar hoelang duurt het officieel tusse 1 tot 3 dage toch?? Maar wat doen jullie als jullie een game hebbe en zij niet dat is toch eigen risico??
Jah dat weet ik. Maar ik denk dat jullie onderling het beste uit kunt zoeken... Je moet iig niet te snel daar aan denken. Wacht nog maar een weekje en dan kun je weer zien...
Ja van Tival 2 weken gelden ZEGT hij dat hij RalliSport Challenge 2 heeft opgestuurd maar nog steeds niks binnen
mja, soms duurt het erg lang en soms ook niet. Ik heb eens één spel opgestuurd en pas na ee qweek (of langer) was ie pas in NL, ik woon in België. Dan stuur ik eens 2 spellen op en binnen de 3 dagen is ie er (niet eens prior)