prijzen van FRS zijn landelijk... de aktie van 50% korting op Live liep niet bij FRS... in plaats daarvan is een Live pakket een half jaar lang verkocht voor 30 euro...
Pff... dat is dus wel beterz... jmmr genoeg heb ik Indiana al. Maar ik wou dat ik dat mocht doen bij de Bart... Heb overvoorraden van MKDA... maar die raak ik dus nu niet meer kwijt
ik heb em een week geleden gehaald en aan 1 stuk door gespeeld... hij is is ook al uitgespeeld, maar het was een supergave game!
in de winkel zijn ze 9 van de 10 keer nog wel te bestellen... bestelmogelijk op inet is mogelijk vanaf 75 stuks..
Ik zag hem zaterdag liggen bij de frs in leusden... Het is dat ik games zat hem om te spelen, anders had ik hem ook wel gehaald (Indiana Jones)
Nu via de site van de frs is Indiana Jones and the Emperor's Tomb weer leverbaar voor €10 (was een hele tijd uitverkocht/niet leverbaar).
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=336487 Nu staat deze weer op uitverkocht maar heb hem gisteren via de website besteld dus ben benieuwd wanneer ze hem gaan leveren.
Het is allemaal een beetje vaag heb 5 weken geleden Mortal Kombat besteld ook voor 10 euro, maar nog steeds niet ontvangen heb wel gebeld met die gasten maar het spel staat in bestelling bij leverancier zeggen ze,dus zo lang kan het duren.