Waldrock 2008 is alweer de 21ste editie, de 17de hardrock editie en zal plaatsvinden op het evenemententerein aan de zomerweg te Bergum. Bands - Slayer - Morbid Angel - Life of agony - Forbidden - Lordi - Death Angel - Helmet - My Dying Bride - Queensryche - Rose Tattoo Kosten - Waldrock 2008: € 60.- vvk / € 67,50 kassa (exclusief service kosten) - Camping vrijdag/zaterdag: € 15.- (Inclusief entree voor Pre-party) (kaarten alleen te koop aan de kassa) - Camping alleen zaterdag: € 7,50 (kaarten alleen te koop aan de kassa) Overige info: - Het festivalterrein is geopend op zaterdag vanaf 11.30 uur, aanvang programma 12.00 uur. - De gehele line-up is nog niet bekend
Ik ken alles van naam en van enkele nummers en volgens mij vind ik er geen ene reet aan! Vorig jaar was de line-up toch wel veel beter? Of wat het 't jaar daarvoor? Kan me Helloween nog herinneren.
Zit zeker wat gaafs bij, onder andere Slayer natuurlijk. Heb ze nu drie keer gezien, een vierde keer, ach waarom niet . Fields of Rock gaat echter dit jaar weer mijn festival worden.