Walt disney Prince of Persia: Sands of Time movie (2009)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door kenshin, 8 nov 2007.

1. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prince of Persia: Sands of Time (2009)

Een paar dagen geleden werd bekendgemaakt dat niemand minder dan Michael Bay (Bad Boys, The Rock, Armageddon, The Island, Transformers) de regie van Prince of Persia: Sands of Time op zich zal nemen. Met Jerry Bruckheimer als producer en de originele maker van het spel, Jordan Mechner, aan de schrijftafel, ziet het er naar uit dat deze game-verfilming toch een behoorlijk groot project zal worden. Disney wil de film in de zomer van 2009 naar het witte doek brengen.

Een film gebaseerd op het beroemde spel Prince of Persia.
    De prins wordt volgens Imdb gespeeld door Charlie Clausen (nog nooit van gehoord trouwens).

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, klinkt goed ook dat disney er achter zit. Komt vast wel goed met deze film :).

3. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    nooit gehoord van die acteur.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Deze film gaat het helemaal worden. Heb vertrouwen in Disney, kijk maar naar Pirates Of The Caribbean. Gaat een mooie film worden!

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Een PoP filmmoet imo lekker lomp worden maar met Disney als maker zit dat er denk ik niet in :'-(

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Een prins uit Perziƫ, Disney die de film maakt. Nu nog een blauwe dikzak in een toverlamp en je hebt Alladin.

7. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    lol lijkt me niks met de hele tijd de tijd stilzeten enzo maarja we zien wel :p

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Formule is goed hoor. Disney kan leuke films maken, ook actie films. Kijk naar Pirates of the Caribbean. De laatste twee films hebben veel kritiek gekregen, maar de eerste vind ik echt een leuke. Bruckheimer heeft toch wel een aantal actie-films geproduceerd dus als de film eenmaal opgestart en wel is zal d'r wel iets moois uitkomen! De spelen lijkt op de Prince, in ieder geval die van het 1e deel. Als ze een vervolg maken, moet hij wel opeens een bad-ass worden! :eek:

9. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wie zal de Princess gaan worden,ben eens benieuwd wie hij redden moet. :)

Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zolang 't niet Angelina Jolie of zo'n simpele ziel is vind ik't best.

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Snap alleen een ding niet,nou heb ik een inleiding gelezen over deze Film waarin staat dat Tony Scot deze gaat regiseren wat ook the Days of Thunder film heeft gemaakt en Top Gun.

Of is dat verandert?

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dat zal wel zo'n Salma Hayek worden

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    w00t \o/
    [yt]Z8EA7EbFX4k[/yt]

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb nog nooit een Prince of Persia game gespeeld, dus de film zal een compleet nieuwe ervaring worden. Ik ben erg positief over de trailer, en zou dit dan eindelijk een echt goede game verfilming worden...het moet toch een keer goed gaan:D

15. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Met Disney zit het eigenlijk altijd goed :) vette trailer!

16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nee helaas, dit gaat niks worden. Standaard Hollywood brouwsel met meneer "ik heb m'n blik altijd op oneindig" in de hoofdrol..

17. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Die acteur komt me wel bekend voor,
    speelt in the day after tommorow. als de zoon van jack.

Jack, die het weer voorspelde, + hij gaat naar new york om zijn zoon te halen.

de zoon dan. die nu prins of persia speelt.

Moet zeggen trailer bevalt me goed tot nu toe:D ben benieuwd naar het eind resultaat

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Echte popcornfilm zoals ik de trailer kan beoordelen. Ben benieuwd. Als het net zo vet gaat worden als Pirates, laat maar komen:thumbs:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom heeft de film een eigen topic eigenlijk?
    Maar het ziet er wel tof uit alleen die hoofdrolspeler vind ik echt helemaal niks hebben, helemaal geen emotie.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Erg tof. Natuurlijk is Jack te Amerikaans voor de Prince en zal het wel weer een standaard film worden. Maar dat vind ik lekker boeiend, je moet zo'n film niet kijken met een gedachten van 'HEUH DIT IS GEEN OSCAR WAARD KLOTE!'. Gewoon even genieten, net zoals de Pirates films. Als het ook maar een beetje in de buurt komt van Pirates dan ben ik al blij, en anders pech er is ook nog Iron Man 2 volgend jaar. :cool:

Deel Deze Pagina