Dat je óf, je download programma's uit moet zetten en dan overnieuw proberen. Óf dat je wel heeel hard genaaid wordt daar bij kpn .
Heb et opnieuw geprobeert zonder e-Donkey, 53,7 12,7 18,0 27,0 Ben ik nog steeds genaait of is dit normaal voor een 512/256 abbo?
Doe de 1e 2 keer 8 en je hebt het ongeveer: -430 -101 maar je red haast nooit de snelheden die gezegd worden, dus het klopt wel aardig
Het klopt ook aardig. Up is wel altijd 12 en down zit ik regelmatig wel op de 50 dus is wel ok, denk ik.
Ik heb sinds kort internet via Wanadoo Family, en dus de Livebox. Als ik nu gebruik wil maken van XboxLive merk ik steeds dat ie gewoon langzamer is dan mijn vorige internetaccount (Chello), terwijl de specs eigenlijk aangeven dat het sneller zou moeten zijn... (20mb down/1mb upload) Nu denk ik dus dat ik poorten in de modem moet openzetten, maar welke en hoe? Er zit trouwens ook nog een router tussen, maar daarvan weet ik dat de poorten van xboxlive al openstaan. Kun je trouwens de xbox ook direct op de livebox aansluiten zonder router ertussen?
wanadoo is kut nu orange dan, wij hebben ook Wanadoo Family + telefoonie. als je gebeld word heb je geen internet meer, het valt altijd uit dat internet, paar weken terug met een Table tennis toernooi stond voor waren leuke prijzen te winnen valt het weg wanadoo moet dood
Poorten openen verbeterd de snelheid niet. Je moet de helpdesk van wanadoo bellen de live box is al een router ... de router is overbodig dus kan je er tussen uit halen ja
wij hebben ook al een tijdje wanadoo. Is gewoon niet echt lekker voor gamen. Gelukkig zit het jaar er bijna op en dan kunnen we iets anders zoeken.
ik heb nix te klagen over wanadoo, dat van als je gebeld wordt en je hebt geen internet ligt voglens mij aan dat je iets niet goed heb aangesloten denk ik. verder download ik lekker met 2mb en ben beter af dan @home