Ik heb m'n 1ste Xbox gekocht op 30-07 2002 (ik heb het bonnetje nog). Voor de Xbox heb ik € 299,- betaald. Ik heb er meteen Halo bijgekocht voor € 69.99 en een remote control voor € 29.99. Er liep toen een actie als je bij de Xbox meteen een game kocht mocht je een game gratis uitzoeken. Dit is Much's oddysee geworden. Inmiddels heb ik er een 2de Xbox (de Crystal pack) en 60 spellen (orgineel) bij. *)
precies een jaar geleden. xbox+2 controllers, mechassault en MM3 erbij, jaar live erbij,headset vooooor...`179€
5 December *de dag des Sint Nicolaas *: Massive Pack: Halo, MM3, Brute Force, Xbox, 2 Controllers + zelf bijgekocht Dead or Alive 3 voor een prijs van 200 *massive*+20 voor DoA3 Omdat het 5 december was kostte alles minder bij bart smit (we wilden eerst voor 170 bij Media Markt gaan halen (mm3&halo pack) maar die was uitverkocht)
ik heb ut massive entertaiment pack gekockt voor 230 euro. ik kreeg daarbij: xbox, 2 controller s, halo, midtown maddness 3 en brute force vond ik wel een nette aanbieding
Op 14/03/02 voor 479, máár met 2 games gratis (Halo & PGR) en dan een maand later de reward-pack (Oddworld & NBA Inside Drive 2002)
Op 28 juni 2002 voor 289 bij de Mediamarkt. Dezelfde dag nog Rallisportchallenge gekocht. Want er zat geen spel bij en van iemand Halo gekregen.
Kheb hem nu 1,5 jaar jaar ergens eind maart 2003 had ik Xbox pack gehaald zat bij Ghost Recon+MechAssault+classic naar keuze voor €10,00 en dat werd DOA3. Bij elkaar voor €260.
VAN Sinterklaas hoor, VAN Correctie: Je hebt hem gekregen VAN Sinterklaas... Er lezen kleine kinderen mee.....
Iedereen van m'n werk bij xs4all heeft een xbox gekregen als kertspakket, met 2 controllers, live pakket en afstandsbediening.
Idd leuk kerstpakket, als je van gamen houd. Aankomend jaar zit er een breisetje in _0/ veel plezier alvast