Ik heb mijn xbox met kerst gekocht massive pakket( 2controllers+ Halo+Midtownmadness 3+ Brute Force) 2003 voor 250€
2dehandsje, xbox+2 controllers+dvd remote+5 spellen (pgr 2, james bond, the hulk, amped en rallisport challenge 1) voor 100 euro (!!!) gekocht. Later nog halo (10 euro 2dehands) en splinter cell pandora tomorrow bijgekocht.
08-05-2003, bij de Gameshop, voor 199 geloof ik, de groene met twee controllers en heb daarvoor ook nog Buffy classic gehaald bij Mediamarkt
juli 2003... xbox 1 joypad voor €199 Halo Blinx Buffy :{ Panzer dragoon ortha *) En hij is al een keer kapot geweest (moederbord en dvd)
Ik kocht mij eerste gelijk toen hij uitkwam. Heb mijn 2de gekocht toen hij 300€ werd. Toen een tijdje later kwam de eerste Limited editon (groene) Die kocht ik 229€ Verkocht mijn 2de zwarte. Heb heb 19 maart nog een crystal gekocht. http://home.planet.nl/~berke885/
19 April 2002 voor de som van 300 euro bij de Dixons. Ik heb er tegelijk THPS3 bij gekocht. En ik heb er nog steeds geen spijt van. (gelukkig maar, anders had ik een hoop geld weggegooid)
keb em bij wehkamp gekocht gloof voor 200 ofzo en daar een stuk of vier spellen bij gloof: medal of honor rontline oddworld munch oddyssee dead or alive 3 project gotham racing en nog twee controllers en een paar weken later de dvd kit en twee dvd's die er bij zaten.
Ik had hem ook voor 200 euro, alleen dan maar 2 spelen en geen extra controller + dvd kit en 2dvd's Maarja, maakt mij verder niet zo veel uit
Ik kocht hem voor 299 euro, direct toen ik hoorde dat hij in prijs was verlaagd. Daarbij zaten geen games, alleen een controller. Ik kocht er DOA3 en THPS3 bij. Vooral die laatste heeft weken in m'n Xbox gezeten. ^^
Eerste xbox(werkt nog gewoon): Zoals al eerder gezegt: 23 maart 2002 voor €440,00 (inc halo) En nu mijn 2de xbox: Crystal halo 2 pack (crystal xbox, 2 controllers, halo 2) voor € 189,00
in 2002. Toen de Xbox werd verlaag naar 300 euro heb ik hem gekocht voor 275 omdat er toen uitverkoop was bij de V&D Ik heb er gelijk halo bij gekocht (ik denk dat ik niet de eenigste ben) Zinsdien speel ik elke dag op mijn xbox!
11-09-2003, gratis bij een Orange-abbonnement, 1 xbox, 1 cont. en 1 spel. nooit gedacht dat ik zo verslingerd zou raken aan dit ''kastje''.
k heb hem ongeveer 1/2 jaar gelede gekocht ofzoow met in pakket: project gotham racing2 2 controller S voor zoown: 200 Euro (nu ook lord of the rings, true crime, fifa, pirates of the carabian gekocht)