Vraag: Mijn neefje heeft dit weekend de xbox gekocht: De xbox + 2 spellen (JSRF en SEGA GT) dus niet die met halo erbij !!!! Ik dacht dat je bij die aanbieding ook DVD-kit erbij kreeg, maar hij heeft hem niet gehad. (de xbox was 259 euro of zoiets) Bedankt.
ik had hem voor 200€ met: Xbox Controller Controller S DVD Kit Halo Splinter Cell en Sega Pack (iemand bood hem 2e hands aan en hij mocht me wel , hij was 2 weken oud, ik heb hem 5 januari 2003 gekocht...)
ik heb hem 14 maart gekocht, 479,- betaalt en nog wat extra spul, ik heb hem nu al 2 keer moeten laten repareren wat dus echt sucked, in het vervolg wacht ik ff tot ze echt de beste xbox hebben want de onderdelen verschillen nogal, en ik denk toch echt dat het daaraan te wijten is.
Augustus, 299 zonder iets erbij, meteen Halo, JSRF en Amped (Bart Smit gratis game aanbieding ) erbij.
November vorig jaar, met een speciale personeelsaanbieding, kostte me 149 euro (ja ja, zo goedkoop heb ik hem hier nog niet gezien!) voor Xbox + JSRF/GT2002 + XBM
Je had twee aanbiedingen: Een segapack, voor 259 met twee games erbij en een massive entertainment pakket voor 299 met drie spellen en dvd-kit. Hij heeft dus de segapack gekocht.
Ik voor 264,99 met 1 controller, DVD kit en Jurassic Park 3 DVD !!! Ik heb meteen Halo erbij gehaald... Edit: prijs klopte niet...
7 maart,479€ en Halo erbij gekocht. Binnen een maand had ik tig spellen en 4 controllers, gelijk verslingerd aan deze doos. Editje: Betaald de 7e, opgehaald de 14e, voordat we daar vragen over krijgen.
Ik kocht hem op 3 augustus voor 299 euro. Met een coupon bij de PU kon je toen trouwens gratis Rallisport Challenge, Oddworld of Amped krijgen als je een Xbox met game kocht. Ik koos voor Rallisport Challenge.
Intertoys. Maar die kan niet op XBL, omdat die waarschijnlijk gemod is. (Die van mij was het in iedergeval wel., gekregen van vriendin vian Intertoys. Deze heb ik overgens aan haar verkocht, omdat ze toch geen interesse in XBL heeft.) Ik heb de mijne, 5 weken geleden ofzo gekocht. Massive pack, 299 euro - 15% korting.