Zal wel dezelfde vent zijn die tegen iemand zei dat over een jaar xbox niets meer is en dat ps2 het helemaal is
Datum - 20-12-2002 Kosten - 326,99 Bon Nummer - 27558 Wat was de set? Xbox Controller DVD Remote Halo Jet Set Radio Future SegaGT 2002 Project Gotham Racing
Halo € 69,- DVD-Kit € 39,99 Xbox € 299,- En dan nog 10 % personeelskorting eraf..... En dat komt dus neer op 404 Eurootjes. (afgerond) en oh ja, ik heb em op 23 April 2002 gekocht (dus toen hij eigenlijk nog 479 euro kostte)
ik heb hem voor 640€ gekocht met 4 games gekocht bij Neckermann en woude in termijnen terug betalen maar uit eindelijk heb ik em afbetaald en nu zie ik pas dat ik 2X zoveel geld ben genaaid
Gekocht op 14-03-2002 Samen met de game Halo voor € 547 Heb er geen kado bij gekregen , hoewel ik hem een paar weken daarvoor had besteld.
op 31-03-2002 gekocht voor 479 euro + halo en een extra controller er mee bij gekocht dus in totaal voor 580 euro ongeveer
gisteren bij playxbox voor 401 euro een xbox pakketje besteld.. 1 x massive pack 1 x controller s 1 x advanced scart cable 1 x splinter cell (was het wachten op reakties zat..) Kan wel weer ff vooruit hopelijk... Nu maar wachten tot ie binnenkomt deze komende week... Verder gaf die kerel die daar werkt aan dat zijn 'contactpersoon' bij MS niet kon aangeven wanneer er weer een nieuwe pack zou komen...vandaar dat ik die massive pack maar heb besteld. m-X
Ik heb mijn Xbox + Halo op 14 Maart gekocht voor 479 + 68 = 547 Euro's. Daarna heb ik JSRF gekocht. Later nog het formulier opgestuurd om twee gratis games en een controller krijgen. Het wachten op m'n reward pack duurde zo fucking lang dat ik heel wat keer gebeld heb met die gasten uit Ierland. Uiteindelijk hebben ze me een pakketje opgestuurd met alleen een controller. Later kwamen DOA3, Munch en nóg een controller aan. En ondertussen heb ik hier al heel wat spelletjes liggen. Waaronder FIFA 2002 die ik via Xboxworld.nl gewonnen heb.
Eind Juli voor €500 met twee controllers en 3 spellen bij de Media Markt. Lang onderhandeld maar geen cent ervanaf kunnen krijgen.
Net voor de zomer vakantie en direct halo,amped en een controller gekocht (zat nog te twijvelen om halo te kopen achteraf denk ik )
ik heb de Sega Pack gekocht bij de Intertoys voor 259 euro (Xbox-JSRF-Sega GT 2002) heb toen meteen een DVD kit gekocht..en daarna nog Rallisport Challenge en Fifa 2003 en Splinter Cell
Eind april voor 299 euro bij mm in Amsterdam maar ik kreeg nog wel de reward pack van microsoft en ik heb daar oddworld en rallisport challenge uitgekozen.