Heb de Box voor de oude prijs gekocht (1000 nog wat ) Heb geen gedult met wachten namelijk. Dat de Box steeds wat goedkoper wordt is alleen maar toe te juigen. Scheelt weer in het budget bij aanschaf van een nieuwe zodra deze versleten is.
Ik heb een XBOX met 1 normale controller en 1 s controller en het set radio future en sega gt 2002 nieuw gekochy voor 219,99. Normale prijs:1 normale=40,00 1 s=40,00 xbox=200,00 en de games allebei ongeveer 70,00 200+40+40+70=350, dus 350-220=130euro voordeel. Mooi, he?
het idee van ons (ik en johannus) in de laatste kerstvakantie , en we hebben hem uiteindelijk 3 weken daarna gekocht. het was de massive pack dus een xbox met een controller, halo, jsrf, sega gt 2002, en een dvd-remote control. hij koste 299, maar we hebben er gelijk een 2e controller (controller S) bijgekocht.
Ik heb de mijne in Game mania voor 299 met sega pack dvd remote controller, halo, en natuurlijk niet te vergeten een sleutelhanger gekocht
Ik heb hem in de Colruyt via collishop gekocht op 14/03/2002 (stoer he ) En ik heb er uiteraard 479 euro voor betaald
ik heb hem voor 330 euro gekocht , mun pa heeft gepingeld bij de dixons en ik heb erbij gekregen : - xbox *sega pack* - 2e controller - dvd kit - halo vet goede deal ge GreeetZZZ RoBo
goeie, deal robo, maar hoezeo gepingeld, van de prijs afdingeN? TSSSSCCCCCCCCC, hoe goedkoop kan men zijn tegenwoordig.
Valt wel op, dat het meerderen deel 299 of minder heeft betaalt. Niet dat het erg is ofzo hoor. iedereen moet gewoon gebruik maken van die aanbiedigen!. maar het viel gewoon op
rond 20 maart €479 direct 4 controllers + HALO + DOA3 erbij gekocht daarna met mn reward pack Amped en PGR erbij gekregen
2 maart ongeveer, Mechassault pack(€299); xbox+Mechassault+controller S. En toen zou ik nog ff een dvd kit erbij kopen voor 25 euri, had ik er gratis bij gekregen doordat die sukkels bij een zekere winkel hem niet op de bon hadden gezet , ging ik langs die poorten bij de deuren, die gingen keihard piepen, kwam zo'n beveiligingsagent. Laat eens zien. Ik liet me nieuwe aankoop *trots*zien. Beveiligings vent neemt mijn bon mee, ik denk 'shit nu moet ik voor me dvd-afspeelkit betalen'. Maar hij zegt sorry dit zal niet vaker gebeuren en geeft me 2 cappuchino-waardebonnen kado toe! Die ik bij de V&d, (*oeps) voor 2 maand geldig, kon gebruiken.
Ergens in mei 2002, voor 299,-. Als spel heb ik er Project Gotham Racing bij gekocht. Veel mensen zullen nu vragen, waarom geen Halo aan het begin? Dat komt doordat ik hem samen met mijn twee broertjes had gekocht, en PGR leek iedereen leuk.
9 mei voor 299,- zonder iets extra's. toen heb ik er als 1ste OBi wan bij gekocht en de volgende dag ook maar gelijk Halo gehaald