Paar weken terug voor €199,- bij de Bart Smit. Heb er als classic Wreckless bijgenomen (bij gebrek aan beter). De dag erna SSX Tricky, Deathrow en een controller gekocht a €89,- vervolgens van m'n vriendin nog DOA3 gehad. En ik wil meeeer spelletjes !!!
Zou ik is in x-bazar gaan kijken neverstop. Ik weet niet precies de datum maar ik hem "Hem" vorig jaar mei gekocht. Voor 300 euro zonder iets erbij (alleen controller). Daarna tricky gekocht, dvd kit, controller en zie mijn sig wat ik na een jaar heb/gehad.
voor 299 gekocht bij darkwings winkeltje nja... andere vestiging... Meteen PGR erbij en een stuur... maar dat stuur bleek al vrij snel zinloos... ligt hier nog steeds stof te verzamelen... ik hoop nog steeds dat het van nut wordt met MM3 cruise mode, vast wel! Dus 299,95 + 69,95 + 79,95 ofzo
gekocht op 27 mei voor 299,- heb um dus net een jaar toen 1 dag later pas halo want ik kocht hem voor sluitingstijd met de gedachte dat er wel een demo cd bij zat
14 juni 2002 voor 299,- met Wreckless (69,95) PGR (59,95) en halo (69,95) en een xtra controller (39,95) totaal= 538.8 Euro
Ik kocht hem ergens in mei 2003 voor 209€ , + Amped, DOA3 en Rallisport challenge mooie aanbieding van dixons
ik kocht hem in mei 2002, toen kreeg ik er moerassig park 3 bij, de dvd-kit en een speciale uitgave van de xbox magazine, en dat was voor 269 euro ofzo dacht ik, ongeveer rond dat.
Ik kocht hem zaterdag laatstleden. Een xbox pack met Mechassault en Splinter + een bon voor gratis Halo: koste 300 euro
Ik kocht hem 1 Oktober 2002 voor €265 met DVD kit, XBM: LE en de DVD van JPIII, ik heb PGR er meteen bijgekocht voor €60 en een maand later Halo
Ik heb hem geloofk toen rond april gekocht toen hij net 300 was geworden. En ik ben 1 van die naaibakken/lucky gasten die hem ook met reward pack hebben gekregen alla halo en Munch.
Ik op +/- 18 December 2003 voor 299€ met: * Sega Pack * Halo * DVD kit Het was een massive pack van bij Bart Smit.