2 januari kocht ik mijn box. Ik kocht die pack met halo en midtown madness echt een leuk pakket. En ik had voor dat ik mijn box kocht een paar weken ervoor de hulk en roller coaster gekocht dus
in de zomervakantie vorig jaar ofzo, voor 200euro met 1 controller bij de videoland... Ik kocht gelijk maar the sims erbij... O ja, 2 maanden later wassie 200 met twee controllers en 1 spel
de eerste die ik kocht was het sega pack was met jsrf en sega gt 199 euro 2e was de massive bulletback was 199 euro maar terug gebracht toen gingen ze limited edition aankondigen. dus gister zoon mooie cristal editie gehaald
Heb je der nu twee?? Waarom? Ik heb in maart de massive entertainmant pack gehaald :met xbox+2 controllers+halo+brute force+midtown maddness 3 voor 230 euro bij intertoys en een maandje later kreeg ik een rossopack gratis Die heb ik verkocht.
Ik heb het XboXMaSsiVe Pakket gekocht Halo + Midtown Madness 3 + Brute Force + 2 controllers - S en 2 maanden live trail
Eerste Xbox voor: €479 ergens in april 2002 (later reward pack gekregen) Tweede Xbox voor: €238 met een controller JSRF+Sega GT 2002+DVD playback kit+Jurassic Park III DVD+XBM was een superactie bij wehkamp.
Ik heb de mijne op 3 juli 2004 gekocht met project gotham racing 2 (Rosso Pack) voor €200 euro 2 dagen erna THUG erbij gekocht voor €40 euro
vorig jaar Oktober, had umv ia een actie gekocht, xbox,2controllers,mechassault,quantum redshift,DVD kit en jaar Live voor €199,95
bij dixons voor 209€ ergens in maart 2003 met drie classics: Rallisport Challenge Amped Dead Or Alive 3
rond december in 2002. met splinter cell en project gotham racing. kostte geloof ik 389€?< kan dit? anders was het 289€.
e-plaza paar dagen voor mijn registratie (-- - -- '--) 240€' 2x controller S 3 games: brute force halo midtown 3 best goed toch
Ik heb 'm vorig jaar in mei gekocht bij Intertoys met Project Gotham Racing en Splinter Cell. Toen was hij 235 euro dacht ik.
ik op 15 maart(een dag na de launche) 2002 voor 480 euro kreeg er wel een 2de controller bij, het 1ste spel wat ik erbij kocht was Tony hawk 3, Later met het reward pack nog fuzion frenzy en Project gotham racing
eind oktober 2002, De dvd set met jurassic park III (die ik nog steeds moet kijken) + xtra controller en myst III, colin III alles bijelkaar zo'n €450 bij foregames in Tilburg
14 april 2 dagen voor m'n verjaardag...prijskaartje 210 eurootjes games: DOA 3, Amped en RalliSport Challenge