Ik heb Gister (17-07-2004) een Xbox Rosso Pack gekocht bij E-Plaza voor 259 euries Inhoud: Xbox Project Gotham Racing 2 2 Controllers S Amped 2 DVD Kit
Al een hele tijd geleden, namelijk 24-05-2002 (heb 't bonnetje nog). De xbox was toen voor het eerst in prijs verlaagd en het kostte me toen 299 euro. Voor dat bedrag kreeg ik een xbox en een gigantische controller. Meteen nog een controller bij gekocht en de spellen Halo en DOA 3. My Xbox is still going strong!
zo hey dat scheelt ff wat euri haha of sargeant swift moet hem van iemand anders overgekocht hebben :{
op 23 december 2001 van mijn werkgever als blijk van waardering voor goede diensten... We mochten bovendien allemaal 2 spelletjes per persoon uitkiezen en via een website bestellen. Ik ging voor Splinter Cell en MotoGP2.... Cool....
lul nie man toen ware ze nog niet uit die games. Naja de mijne eind Mei door het behalen van mijn examens
Op 4 december 2003 het Xbox Massive Entertainment Pack afgeprijst in die week van €229,99 naar €205 met 2 controllers, Halo, Midtown Madness 3 en Brute Force.
jah, en ik kreeg gisteren van mijn vriendin fable en halo 2 als blijk van waardering voor mijn 'goede diensten'
Mijn Xbox is gekocht op 14 Maart 2002, samen met Halo voor de europese launchprijs(samen 550 euro) (later nog Reward Pack gehad)
Ik kocht em op 1 april 2004..omdat ik jarig zou worden en die dag naar kaak-chirurg moest..Ik kocht em met Halo, Midtown Madness 3 en True Crime: Streets Of LA
ergens december 2002 die ene pack van Jet Set Radio Future en Sega GT 2002 voor 249,- tjah die goeie ouwe tijd...
Na lang sparen kocht ik em ergens in augustus van 2002 voor 300€ , met Amped er gratis bij dankzij de PU .
Goeie ouwe tijd... Voor 279 bij de mediamarkt incl één XXL controller, gelijk nog een controller erbij genomen en het spel bloodwake grootste miskoop ooit daarna halo natuurlijk
eind april 2003, vlak na de prijsdaling Ik betaalde 199€ met mechassault. Er was toen een actie dat je er een classic bij mocht nemen voor 10 €, uiteraard gedaan: PGR1 was dat. En een extra controller: totaal: 250€