1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wannabee mod

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Magixz, 20 feb 2009.

  1. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    De afgelopen tijd zie ik veel wannabees in de topic verschijnen, als er iemand een topic open met iets wat hij/zij niet in de Zoek opdracht kan vinden ( zelf vind ik ook onduidelijk ) er meteen een aantwoord komt vanlink hier link daar laat dat de mods opknappen daarvoor zijn ze op de ste als moderator/adminstrator beschikbaar. Helpen vid ik geen probleem mar kom dan met een duidelijk iets en net van link hier link daar. weet niet hoe de rest er tegen op kijkt maar i vind het wel verveelend dat een MEMBER metzo'n opmerking komt laar het dus over aan de real mods.
     
  2. Emma

    Emma Guest

    Ik snap het niet :'-( Maar het is toch juist handig als een member met een link komt naar het goede topic? Dat vind ik juist een teken dat het goed gaat!
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens met Emma. Wannabe mods zijn van die vervelende gasten die gaan vragen of het alsjeblieft weer terug ontopic kan. Mensen die even een linkje plaatsen zijn gewoon behulpzaam. Mod's kunnen niet alles zelf.

    Zo vind ik het ook een goede vooruitgang dat er tegenwoordig meer vrijheid is in het vernieuwen van 1000+ topics.
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat zijn geen wannabe-mods, dat zijn zogenaamde stillen. Mods undercover, verkleed als het gewone klootjesvolk zeg maar.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je moet het begrip "wannabe mod" niet heel strikt opvatten. Dat zijn bijvoorbeeld members die om slotje gaan vragen of het echt over laten komen dat zij een "mod uitstraling" hebben. Dit is niet iets wat je vaak op dit forum ziet aangezien het ook in de FAQ is vermeld dat dit niet is toegestaan. Het posten van links, zonder een antwoord op de vraag te geven, vind ik dan ook niet mod-gedrag. Je helpt de member in kwestie naar het juiste topic en voor ons is het dan ook weer wat makkelijker.
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan wel slotje op dacht ik dan.

    /Mod Eikel :lol:
     
  7. Emma

    Emma Guest

    :lol:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Wannabee mod gedrag is verboden. Dus ga jij meer even een week over Ajax dromen.

    :+
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: *gaat stuk
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Oja nu hij het rijbewijs eindelijk heeft, heeft hij weer een grote muil. :+
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb ik niet, maar ik kan sowieso mijn hoofd makkelijker boven het maaiveld uitsteken dan jij:)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Achja, je weet wat er gebeurd als je dat doet in Nederland. Sowieso in Spanje kom ik er wel bovenuit en daar word hij er niet afgehaald.
     
  13. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Valt me mee dat Willem hier nog niet op gereageerd heeft :cool:
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die moest na Sesamstraat naar bed he :+
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Tja ik post ook meestal de link waar je het antwoord kan vinden (in de thread staat meestal al in de starpost het antwoord op de vraag of kan je korte vragen het beste in een algemene thread stellen. Het komt ook vaak voor dat er mensen zijn die niet op hun antwoord kunnen wachten en dan een aantal threads posten. Dat vervuild het forum. Je moet er dus als member er voor zorgen dat je een andere member een beetje wegwijs maakt. Een forum is geen chatbox, dus kijk eerst even rond. In een thread kan je ook de zoek funktie gebruiken en als je daar je zoek vraag invult kom je je antwoord ook tegen. Als je een link zet naar de thread waar je het antwoord kan vinden dan help je naar mening de member en de mod :) om een slotje vraagje hoeft dus niet. Dat is de keuze van een mod om hem open of dicht te laten.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt het ook zo bekijken: Mensen die te hard proberen een mod te zijn, worden toch genegeerd als we een nieuwe moderator zoeken. Dat je een link naar een juiste thread kan vinden is niet indrukwekkend. Behulpzaamheid moet oprecht zijn. Vriendelijkheid en beantwoordt meteen de vraag als je dat kan, dat wordt veel meer gewaardeerd.
    Dus, wannabe-mods, doe hier wat mee! :+
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus zeggen dat het misschien wat offtopic gaat of iets dergelijks vinden jullie ook niet prettig.

    Shit dan kan ik volgensmij geen mod meer worden :+
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zolang je het maar doet omdat je echt ontopic wilt posten, niet om een goede beurt te maken. ;)
     
  19. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    no offence maar om dit te melden ben je ook beetje wannabe:)
    tja je doet er niets aan, mensen met een mening.
    maar soms kan behulpzaam zijn wel vriendelijker hiero.
    inplaats van dat astublaf gebruik de zoekfunctie.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Kijk maar uit, hij zou ook nóóit bij de Starmember titel van Fiasco kunnen komen :+
     

Deel Deze Pagina