Kwam Beyond Good and Evil niet een maand later? dus 26 maart?.. in iedergeval van deze 4 wil ik 100% hebben en er zullen nog wel wat titels op ander platformen komen (voor mij in iedergeval ).. word weer een dure tijd
Far Cry is ook echt zwaar kikke... weet alleen niet wanneer de xbox versie komt maar de pc demo is best wel kwaliteit, alhoewel het toch de sfeer mist zoals bij bijv. goldeneye.
haha halflife2 dit DIT jaar op xbox uitkomt?? :{ hij komt waarschijnlijk pas rond december op pc uit.. en dan denk jij dat ie dit jaar nog op xbox uitkomt?
Nee helaas, Half-Life 2 heeft voor de PC nog geeneens een datum, laat staan voor de Xbox. Die komt als je mijn 'professionele' mening vraagt pas in 2005 ergens uit voor de Xbox. Nee, die komt op zelfde dag uit en is echt geweldig, ik hoop nu al op een vervolg.
goldeneye heeft weinig met de nieuwe bond titel te maken wel een verschil of een game door EA of Rare gemaakt wordt
Februari komt Sega GT2002 online in de schappen te liggen, en wat ik begrepen heb ook nog eens voor een zacht prijsje!. Dan wordt dit toch wel de eerste op mijn verlanglijstje. De online opties zijn namelijk te cool (elkaars auto winnen enzo).
Breakdown Kameo: Elements of Power Cocker Live&Uncut Perfect Dark Zero Kore gang Halo II Unreal II The awakening Doom III Driv3r Far Cry Sudeki Joint Operation Typhoon Raising Morrowind GOTY Half life II Rallisport Challenge 2 Deus ex 2 Black & White: Next Generation Thief III Call of duty Finest Hour The Suffering Splinter Cell Pandora Tommorow Men of Valor Vietnam Operation Flashpoint: Cold War Crisis Full Spectrum Warrior Ninja Gaiden DOA online Sega GT online Sonic Heroes Jade Emire Serious Sam 2 Nieuwe Delta Force Otogi2 Final Fantasi XII True fantasy online Heel mischien nieuwe Battlefield 1942 horen we meer over op E3 Armed&Dangerous Steel Battalion: Line of Contact Deze komen onerandere uit dit jaar (denk ik) En er komen ook een paar denk ik begin 2005 uit(denk ik)
Woooooow als je die zo allemaal onder elkaar ziet.. dat word een goede tijd voor de xbox. Zitten ook wel wat titels tussen die alleen interressant zijn met live, maarja, ook genoeg anders lekkers.
far cry geen sfeer? ben je helemaal gek geworden . ik vind dit juist een van de meest sfeervolle games (nouja alleen demo gespeeld) van dit moment. zeker als er in de uiteindelijke versie nog wat meer dieren enz gestopt worden.
Otogi 2 wordt echt super, deel 1 vond ik echt geweldig, de grapics en de sfeer is echt super! de filmpjes die ik van deel 2 heb gezien zijn ook echt geweldig.
argh.. halflife2 komt niet dit jaar op xbox uit.. :{ misschien komt ie ook pas volgend jaar op pc ze blijven 'm telkens maar uitstellen..
Ja ze hadden toch die code's gejat? Van Half-Life 2. Dus ze konden weer opnieuw beginnen. Of zit ik nu zo te slapen dat dit over een ander spel gaat?
Februari komen er twee klappers.. Prince of Persia en Beyond Good & Evil. Wat daarna komt zie ik dan wel weer. Haha lol.. over gebrek aan smaak valt niet te twisten zeg ik dan maar.
http://www.xboxrealm.net/archives/003355.html Hier zag ik wat staan ver FFXII op xbox. EN hier in deze ps2 preview:http://www.gamecom.nl/article/504/3