Dat FF wellicht naar de Xbox zou komen is al in meerdere threads gepost, maar het is echt alleen nog maar gebaseerd op geruchten. Dat er beweerd wordt dat er gesprekken zijn tussen Microsoft en Square-Enix zegt nog niets. Pas wanneer Square-Enix het zelf bevestigt zou ik het pas geloven als ik jou was. Voor de huidige generatie consoles zou ik het iig al niet verwachten. Exclusief voor de Xbox lijkt al niet logisch aangezien Square-Enix dan enorm veel geld zou gaan verliezen met het missen van de PS2 fanbase en daar komt nog eens bij dat Sony nooit een multiconsole deal zou toestaan aangezien Sony zelf grootaandeelhouder is van Square-Enix. Maar we zien wel hoe het afloopt.
Ben blij dat ze geen ruzie meer hebben. Moeten ze een boek over schrijven! Anyways, dit jaar wordt erg cool voor de Xbox. Maar 'wanneer' al deze titels uitkomen, tja, daarvoor zul je echt moeten wachten op officiele releasedata.
Jongens, wacht maar op Beyond Good & Evil, dat is een geweldig spel. Leuker dan Prince of Persia naar mijn bescheiden mening.
Volgende games die nog moeten uitkomen: - Mafia - Sonic Heroes (nostalgie) - James Bond Nightfire Dit zijn de games waar ik wel naar uitkijk. Niemand dat een woord rept over Mafia. Hopelijk wordt ie goed.
ik kijk uit naar: 1) Ninja Gaiden 2) Halo 2 Prince of Persia: Sands of Time 4)Splinter Cellandorra Tomorrow 5)Half Life 2 6)Fable 7)Deus Ex: Invisible Wars
Wanneer komt driver ongeveer? ik heb gehoord dat het meer een gta-achtig spel wordt? wie weet wat hiervan waar is!
Wat weten van jullie van Wrath Unleashed? Ik weet dat het een soort combinatie is van battle chess en een beat 'em up. (Archon op de commodore 64 anybody?) Hij lijkt mij dus echt vet en ik vroeg me af of iemand al een demo heeft gespeeld/gezien en wanneer die uitkomt.
ik heb een demo gespeeld en ik vond het niet zoveel aan, maar het is echt een game waarvan je moet houden zelfde als met magic: the gathering battleground you love it or you hate it