HAHA ckr mooie actie zal ook is tijd worden dat schummie te pakken werd genomen... wel heel jammer dat albers uitviel... hij had bij dtm moeten blijven voor n seizoen en dan zou ie wel gevraagd worden door McLaren
Dit slaat natuurlijk nergens op, als microsoft de licensie had gekocht dan was het weer helemaal te gek. En microsoft heeft de kans gehad maar had niet het geld ervoor over, sony duidelijk wel. Alsof microsoft trouwens nergens exclusieve rechten over heeft. Dat je het beste af bent met een F1 spel op de pc ben ik wel met je eens. Die gaan buiten dat ze makkelijker up to date te houden zijn ook veelal veel meer de simulatie kant op, of zijn vaak een pure simulatie. Helaas moet je ook wil je hem goed kunnen draaien over een redelijke tot flinke pc beschikken en dat is ook niet voor iedereen weg gelegd. Op een ge-licenseerde F1 spel op de xbox of xbox2 kun je voorlopig nog wel even wachten. Ik denk ook dat Sony ook niet zomaar die rechten laten schieten als het licensie contract voorbij is. Maar er is best een goed alternatief voor F1, en dat is IndyCar 2005. Kwa simulatie racer gaat die nog het verst op de xbox, ik heb hem zelf ook en de instel mogelijkheden gaan enorm diep, tot de banden spanning per wiel aan toe. Alleen moet het racen in ovals je niet afschrikken, lijkt wel simpel rondjes rijden maar met alle hulp middelen uit (en dat is wel het tofste) is het verre van simpel en moet je een race strategisch aanpakken. Reken ook op een flinke moeilijkheidsgraad. Waarbij je echt een flink aantal test rondes moet rijden op een baan om er een redelijke tijd uit te halen. En helaas sluit je je post weer af met een onzinnige opmerking Kwestie van settings. f1 2004 is best wel op een simulatie manier te spelen mits alle hulpmiddelen uit staan. Tenminste dat is wat ik merkte toen ik hem uitprobeerde. Hoewel er altijd wel een beetje een arcade ondertoon in blijft.. Een volle sim wordt het nooit.