Wanneer koop jij Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 14 aug 2003.

1. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem waarschijnlijk al 2 daagies van te voren:D Dan komp de vracht binnen bij Bart Smit... gelijk meenemen:D

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Als Halo 2 alleen al maar meer van hetzelfde zou zijn zou ik het al kopen! :cool:

Brute Force was niet overhypt, het was sowieso al een kutspel.

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Mja, Halo 2 wil ik ook zeker. Liefst zo vlug mogelijk, maar op die paar dagen steekt het bij mij niet. Er zijn dan idd nog genoeg toptitels waarmee ik mn handen vol zal hebben. Gelukkig verjaar ik in die periode: d want anders zou het echt wel een financiele catastrofe zijn vrees ik. |:-

4. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Was het maar zo'n feest:)

XiroKe
    Brute Force was best wel overhypt hoor. Van te voren wist niemand dat het zo ging tegenvallen. Het zou Halo evenaren hoorde je overal enzo en iedereen keek er naar uit

Maar Ik heb trailer geen van de E3 en dat zag er zeer vet uit dus Halo 2 koop ik ook wel als ik geld heb:)

5. Jah, zou dikke afzetterij zijn als dit niet zo was, ik bedoel dan proberen ze meer geld te vragen voor een game die vanwege de hype dan gewoon duurder zal worden... hoop ook dat ie niet duurder is

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ga hem halen wanneer ik in die periode genoeg heb voor een game te kopen. Maar als Fable een dagje of tot een maand later uitkomt dan gaat mijn geld naar Fable (als ie niet slecht is). Maar ergens heb ik toch liever Halo 2 dan Fable :confused:, ach ik zal wel zien op het moment dat het zover is.

Laatst bewerkt: 14 aug 2003
  7. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eff offtopic: Dia-Logical je PM is vol, vandaar zo. heb je die 2 films al opgestuurd ?

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Halo 2 ga ik gelijk kopen als ie uit is. Word gewoon een topspel, netzoals Halo 1.

9. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik even wacht om te kijken of het wat is, brute force was ook zo'n hype maar viel ook tegen ik heb al genoeg games waar ik spijt van heb... Wanneer komt hij uit? is er al een datum?

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik begrijp nog steeds niet hoe mensen Brute force met Halo 2 kunnen vergelijken

Halo 2 wordt door Bungie gemaakt fellaz

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga hem wel halen, ik vond halo wel leuk om te spelen, het is een goed spel, al is het niet helemaal mijn genre.. maar Halo 2, zal waarschijnlijk ook een topgame worden, vernieuwend etc.. dus dat is gewoon een must-have voor iemand die zichzelf een gamer durft te noemen (en een xbox heeft)..

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, op dit moment staat hij gepland voor het 1ste kwartaal van 2004. Ik denk persoonlijk dat ze mikken op 14 maart (ook bij Fable).

13. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ons dorp is toch niet zo druk en we hebben 4 gamewinkels dus ik reserveer hem wel gewoon bij 1 van de winkels op de dag dat hij uitkomt

14. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook eerst even kijken of het spel niet overhypt (of hoe je het ook schrijft) is. Er komen genoeg toptitels uit dus ik heb dan genoeg spellen.

15. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een xbox en durf mezelf een gamer tenoemen maar tog
    da spel komt niet in mun xbox

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk nog altijd dat je de 'hoogte' van de hype zelf in de hand hebt; Of je er aan mee doet de ja of de nee...

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Yep en in de Halo 2 hype zit ik zeer 'laag'.

18. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Absoluut!!!

*wijst op zichzelf :cool:

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    waarom absoluut?

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Halo boeit me gewoon niet, zeker niet in deze tijd wanneer er zo ontzettend veel goeie (lees: betere) games uitkomen.

Deel Deze Pagina