Wanneer koop jij Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 14 aug 2003.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ikzelf ga eerst Fable & Sudeki kopen, daarna als ik nog geld overheb, Halo 2. Maar dit komt voornamelijk omdat ik voornamelijk een RPG-gamer ben, maar 3rd & FP-shooters staan op een heilige nr.2:) Maar bij God, je kunt niet zeggen dat Halo 2 gaat tegenvallen. Van wat ik heb gezien in de filmpjes.. Halo ver vooruit!_O_ Het hangt er ook deels vanaf over ik in de tussentijd van nu tot Q1 2004 Live! Heb gekregen. Dan haal ik Halo 2 meteen!

2. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    halo is tog een shooter? nou ik hou van shooter's maar halo
    is tog owzo traag in gameplay en meestal hou ik van langdurige spellen niet dat je binnen 1 dag uithebgespeeld op legendary

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Pfff.. Jij speelt Halo op legendary heus niet in 1 dag uit hoor..
    Wouter xbox, commentaar waarom wel ? Niet boos worden, just wondering:)

Psst.. predator.. Dan zul je Deux ex 2 ook niks aan vinden;)

Laatst bewerkt: 14 aug 2003
  4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waar moet ik commentaar op geven??

5. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ergens neer gezet dat ik deus ex 2 vet zou vinden:p

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    owja, nu je het zegt..ik zal hem bij de dixons reserveren...ik wil hem op de dag zelf! of ik wacht ff..mocht het vlak voor een toetsweek vallen

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, maar dat is zo'n soort RPG-shooter, minder actie, maar hij lijkt mij persoonlijk super! Skils uitwerken in stealth, sniper & nog veel meer:)
    Maar jij gaf aan dat chaos-shooters (snelle gameplay) jou meer bevallen, dus denk ik dat doom 3 meer jou game is dan Deux ex 2 bijvoorbeeld. Op die manier.:)

8. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    jah doom 3 da word egt dol als ik die heb
    maar af en toe ken er ook nog wel een tactical shooter tussen komen zoals ghost recon

MAAR we dwalen bietje van topic af:p

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Whahahaha, dan heb je het vast wel veel gespeeld voor een spel dat je zo klote vind.

10. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal die dag wel beschrijven

het was een saaie dag... niks tedoen, broer zat achter comp
    dus ik check mun geld en ik denk---> zal ik maar een nieuw spel kopen. ik loop nar winkel en daar zag ik halo ik had goeie dingen over het spel gehoort en dacht zal hem maar testen ik zat te spelen en te spelen (meteen op legendary want ik ben niet zo'n iemand die op easy gaat spelen) toen begon ik het saai te vinden ikwou ruilen MAAR het regende nogal hard dus bleef ik maar door spelen totdat ik in de midden van de nacht hem uithad gespeeld..
    volgende dag gelijk gerolen voor THPS3

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ga op Halo-day meteen naar de Media Markt van Heerlen. Die weten tenminste hoeveel exemplaren ze moeten inslaan van een ruige game. Een tafel vol met MGS2: S games terwijl ik ze nog nergens anders had gezien. Ik ben benieuwd hoeveel Halo 2's er dan zullen liggen. :cool:

12. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Jahoor en waarom vraag je dan wat Halo is? Als je het uitgespeeld hebt weet je dat heel goed.. :+

Ik ga meteen bij de release dat spel halen, heb wat vrienden bij de lokale gameshop dus dat moet wel goed komen :D

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga em pre-orderen bij gcshop denk ik:)

en halo2 word 100% zeker weten top. het enige waar ik bang voor ben is dat je de hele tijd in donkere kapotgeknalde steden loopt...
    ik wil meer levels zoals halo en assault on the control room!

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    (zie centrale halo2 thread) men verwacht gevechten op Covenant werelden, wreckages from other Halo's and guns (SuperMACs?) , de maan, etc.

15. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zin heb om naar het centrum toe te gaan... En als ik geld heb, als ik van mijn ouders mag, als ik niks te doen heb van school (huiswerk), als er een pop-up venster komt bij Halo (koop nu Halo 2!!!!!) 8). Lijkt me duidelijk genoeg.

Dat wordt op de dag zelf ;)

16. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg gewoon dat halo een shooter is daarna zeg ik dat ik van shooters hou maar die valde zwaar tegen

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    dude.. nou heb ik al een zooi posts van je gezien.. en wat me opviel was dat je totaal geen Nederlands kan praten? Ga eerst is een paar jaar naar school en post dan weer is wat..

en nog even op je opmerking: of je Halo nou leuk vond of niet, het is en blijft feit dat het toch de beste consoleshooter is.. dat is gewoon zo.. ik vind het zeker niet de beste shooter, ik vind Halo maar een 8 verdienen, maar het is wel de beste consoleshooter.. en dan is het toch een zeer goede shooter..

18. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    nee duuh ik heb altijd op mun raport een 5 ofzow voor nederlands en ik ben zelf een bosschenaar ik heb gewoon een andere dialect geval ken ik der wa aandoen hoef je daar mij niet op aftezeiken

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan ook punten, komma's en hoofdletters gebruiken.. Zelfs een dialect heeft dat..
    Trouwens als je zegt valde ipv viel dan ben je gewoon onderontwikkelt :{

een quote uit de FAQ hierover:

20. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    man zo praat iknou eenmaal ik doe er niet stoer over ofzo ken ik er wa aan doen dat ik zo praat (en over die komma's en shit da gebruik ik egt nooit)

Deel Deze Pagina