1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wanneer PSP white edition??

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door mello206cc, 7 jan 2006.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    jullie moeten wel erg veel pech hebben met alle apparaten die jullie kopen om zorgen te maken over dingen als garantie...
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel erg veel vertrouwen in Sony als je je niet zorgen maakt om garantie
     
  3. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    idd....garantie is toch het belangrijkste als je zo'n aankoop doet_0/
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    noujah het is natuurlijk belangrijker dat je iets koopt wat je werkelijk wil/nodig hebt :p
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb me nog nooit zorgen gemaakt qua garantie op alles ik heb gekocht, hier of in het buitenland. Jullie zijn dus van die tiepetjes die overal een 5 jarig garantie plan bij nemen. ;)
    als ik de keuze had tussen garantie en goedkoper, dan koos ik voor het laatste :)
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee zo'n type ben ik helemaal niet :)

    Ik heb ook nog nooit probemen gehad met een apparaat binnen de garantietermijn, maar eens moet de eerste keer zijn dat je pech hebt en dan is het wel zo makkelijk dat je niet voor de, meestal torenhoge, kosten hoeft op te draaien ;)

    Maar daar kom je zelf nog wel een keer achter als je die pech hebt, en dan is goedkoop duurkoop _0/
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik hoef niet overal garantie bij te hebben, maar wel bij producten waarvan ik weet dat ik ze zo kapot maak (e.g. dingen die je overal meeneemt als MP3speler, NDS, PSP whatever.)

    En als je een PSP importeert, en er is iets mis, hebje toch een probleem...
    dus voor mij was importeren van een systeem een te groot risico, Games zijn daarentegen geen risiko dus ik import best vaak games. De laatste keer dat ik in Nederland een game kocht moet toch wel best lang geleden zijn.
     
  8. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  9. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zag ik ook al,zal wel snel verkocht zijn geweest.
     
  10. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006

Deel Deze Pagina