jullie moeten wel erg veel pech hebben met alle apparaten die jullie kopen om zorgen te maken over dingen als garantie...
ik heb me nog nooit zorgen gemaakt qua garantie op alles ik heb gekocht, hier of in het buitenland. Jullie zijn dus van die tiepetjes die overal een 5 jarig garantie plan bij nemen. als ik de keuze had tussen garantie en goedkoper, dan koos ik voor het laatste
Nee zo'n type ben ik helemaal niet Ik heb ook nog nooit probemen gehad met een apparaat binnen de garantietermijn, maar eens moet de eerste keer zijn dat je pech hebt en dan is het wel zo makkelijk dat je niet voor de, meestal torenhoge, kosten hoeft op te draaien Maar daar kom je zelf nog wel een keer achter als je die pech hebt, en dan is goedkoop duurkoop _0/
nou ik hoef niet overal garantie bij te hebben, maar wel bij producten waarvan ik weet dat ik ze zo kapot maak (e.g. dingen die je overal meeneemt als MP3speler, NDS, PSP whatever.) En als je een PSP importeert, en er is iets mis, hebje toch een probleem... dus voor mij was importeren van een systeem een te groot risico, Games zijn daarentegen geen risiko dus ik import best vaak games. De laatste keer dat ik in Nederland een game kocht moet toch wel best lang geleden zijn.