Hé ik kreeg net reclame van de AH en ze hebben daar een redelijk chille pc in de aanbieding ! 699 € En een monitor voor 129 € Aleen de videokaart is minder ....
Even voor de duidelijkheid: Aldi verkoopt alleen pc's van de fabrikant Medion. Alle onderdelen die in de pc's van Medion zitten zijn gewoon te koop bij elke hardware boer. De kast is alleen van Medion zelf die je nergens kunt kopen behalve bij Medion zelf. Je kunt dus helemaal niet zeggen of de pc's van Medion (Aldi) zuigen of niet. Het zijn gewoon allemaal standaard onderdelen die erin zitten. Er kunnen altijd productie fouten inzitten. Ik weet wel dat als je alle onderdelen bij elkaar optelt die erin zitten, en je gaat die vergelijken bij andere computer boeren, dat je veel meer kwijt bent voor alle losse onderdelen. Dat is dus prima gedaan van Aldi om het zo goedkoop aan te bieden.
Jah maar dies zelf niet eens waar voor je geld, voor 100 euro meer krijg je een HP pc die qua inhoud het dubbele heeft.
Ik wil dat niet goedkoop noemen als dat een PC zonder monitor betreft Dan zou ik nog voor een Sony VAIO gaan, iets minder specs, maar betere kwaliteit + prachtig 17" TFT Scherm voor 1500.
Dat is niet helemaal waar. In mijn vorige (kapotte) Medion PC zat een langzamere Ati 9800 kaart. De kaart werd de Ati 9800 XL genoemd, maar die koop je niet bij de gewone hardwareboer. Het was een slomere versie van de 9800 PRO, nog slomer zelfs als de 9800 PRO 128 mb, terwijl de Ati 9800 XL 256 mb was. De onderdelen van Medion zuigen wel, want het zijn gewoon goedkopere versies en tegenwoordig geven ze niet meer aan welk moederboard er in zit. Jij en ik weten ook wel dat het donders belangrijk is om een goed moederboard te hebben. Maar Medion beknibbelt er op.
al die readers voor verschillende geheugenkaartjes zijn eigenlijk best wel overbodig. er zullen weinig mensen met zoveel geheugenkaartjes. ik zou die computers bij mediamarkt niet kiezen
ja er is nu een vanaf 17 nov 2004 ik heb hem gehaald gisteren wat een vet apparatje zeg: Pentium 4 HT 800MHZ @ 3.4 GHZ Western digital 250 GB HD 512 400MHZ RAm Ponineer 108 DVD RW 16x DVD ROm 16x Gforce 6610 XL Tv kaart + toetsenbord muis afstandsbediening + boxjes vo0r €1089 net gek he....
ik mog die pc niet kopen van me ma volgens haar had ik het te druk om een pc te kopen maar de volgende keer dat ze weer zon vette pc verkopen koop ik hem wel. (hoop ik)
WTF ALDI? ik heb gewoon chill me eigen pctje samen gestleld voor 900 euro kan ik weer 2 jaar vooruit.
Nee, ze leveren gewoon goede kwaliteit met de pc's. Niks mis mee en meestal ietwat voordeliger voor de mensen met een minder groot budget..
Toch valt dat heel erg mee. Als je een pc samenstelt bij Vobis oid krijg je hetzelfde voor minder geld. €1069,- voor een PC is toch een aardige bak geld...
Ja, dat is zeker waar, maar je moet natuurlijk ook kijken wat je allemaal wilt met je pc. Mensen die toch eens the full package willen kopen, komen hier toch wel mee uit de voeten dacht ik zo.