Gisteren ook even de demo gespeeld en ik ga hem zeker halen zeg! Is echt een vet spel, en ik krijg er een beetje een Stranglehold gevoel bij.
Vond hem zelf echt helemaal niks aan, te simpel opgezet en al 1000000 keer in een andere game gezien. Stranglehold vond ik erg tof, maar dit komt niet eens in de buurt van Stranglehold
Net weer even de demo gespeeld. Het blijft tof. Kwam er net achter als je de brandblussers kapot schiet als je bij de nooduitgangen dan worden die gasten naar buiten gezogen, heerlijk.
Heb net de demo voor de 2e x gespeeld. en dat zegt heel veel bij mij.. wil deze zeker hebben! Heb inderdaad een dik Stranglehold gevoel zoals Antrax al zegt.. (fok fiasco ) Zelfs de tutorials vond ik leuk om nog een keer te spelen om gewoon een andere setting te zien!
Ammo pakken doe ik al. Zal wel liggen aan dat ik teveel schiet ja EDIT: Wacht, komt hij 24 maart al? Is dat niet een beetje snel al?
Ik vroeg me het af waarom het te snel zal zijn? Ik zat net even te kijken maar hij stond er nog niet tussen, hoop het wel. Ik ga er geen 50 euro vor betalen.
vond het wel een gaaf spel, alleen de volle mik er voor betalen, nee toch niet.... net als SC Voorne C2, ik wacht wel tot hij 30 is of als ik hem hier op het forum kan halen.
Ok, nou even afwachten dan maar. De demo beviel me zo goed dat ik deze (voor mij onbekende) titel wel een kans wil geven.
Dan koop ik het daar,mooi prijsje voor zo een game,wanneer komt die eigenlijk uit ? Want dat staat er niet bij