Wapens Saddam in Syrie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 5 jan 2004.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Stond vandaag in de telegraaf, wapens van Saddam liggen waarschijnlijk in Syrie. Kaartje erbij en alles, de gast zei ook dat de VS het vermoedelijk al wist maar niks heeft gedaan vanwege het klimaat in Syrie ofzo. Niet dat ik dit geloof, maar ik hoop dat we er snel meer van horen. Dit klinkt mij namelijk wel erg interessant. Als de wapens gevonden worden kunnen tegenstanders van de oorlog natuurlijk niks meer zeggen :)

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Godverdomme, dit had ik voor oudjaar moeten weten :mad:

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Die vondst heeft de VS inderdaad wel heel erg hard nodig...:{

En ik wil wel eens een keer een reden horen voor het feit dat ze clusterbommen hebben gebruikt op Irak terwijl ze een verdrag hebben ondertekend die níet te gebruiken...:mad:

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    omdat ze daarmee meer plat kregen? :{

5. Ik geloof niks van wat de telegraaf zegt. Geen enkele krant meld dit nieuws.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Logischerwijs omdat hun het als enige hebben gekregen. We zullen moeten afwachten of het echt is en of er wat mee gebeurd maar het doet wel geloofwaardig aan in ieder geval, en de Telegraaf is allang geen roddelkrant meer.

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Natuurlijk liggen die wapens in Syrie, daar ben ik van overtuigd. De VS weet precies wat er te vinden valt, ze hebben het immers zélf aangeleverd. Alleen jammer dat die wapens zo oud zijn dat ze niet eens een meter ver komen, maarja, het staat altijd leuk voor een (her)verkiezing...

8. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Als ze dit met zekerheid als betrouwbaar zouden zien hadden ze het echt niet zo groot in de krant gezet, ik ben zeer benieuwd naarwat ze nu gaan doen daar in Syrie :eek:

9. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    De Telegraaf!, laat me niet lachen...:D

Die meldde ooit nog eens een bericht (dat is me al die tijd bij gebleven) dat een bejaarde man in het verzorgings tehuis al meerdere weken na de kerst dood was... De buurvrouw had opgemerkt dat de kerstlichtjes nog in begin februarie aanstonden en de betrevende man sinds een maand niet meer uit z´n kamer was gekomen..:p

Dat is toch wel een van de meest absurde berichten die ooit heb gehoord, dit is een publicatie stunt, allemaal pulp.. Kom op nou de Telegraaf?:confused: Hun schrijven alleen over sensatie...

Geen roddelkrant meer??:confused: Dat is het enigst wat ze schrijven, roddel!

Als het vanovond in het nieuws is en het bericht bevestigd wordt door CNN (Amerikanen) geloof ik je!

Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  10. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een krant krijgt zijn bronnen sowieso van een redelijk betrouwbare bron dus het kan waar zijn, en dat over dat die wapens oud zijn, is bullshit, die wapens die saddam kreeg zijn wapens die hij heeft gekocht van rusland en die leveren geen slechte wapens ofzo hoor!!
    Of je nou met een goedkope ak iemand beschiet of een dure m-16 het resultaat is hetzelfde, en ook die raketten doen hun werk wel die ze hadden!!
    Maar ik denk dat de Amerikanen wel weten dat alle wapens in Syrie zijn maae ze niet kunnen vinden, en nucluere wapens heeft saddam sowieso nooit gehad en dat weten de Amerikanen ook wel

11. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Doed, door de dood eenvoudige rede die ik net al gaf kan je aannemen dat ze hier met een Nederlandse primeur zitten

12. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

De AK staat erom bekent dat hij nooit weigerd en het in in bijna alle omstandigheden doet, de duitsers gebruikten dat wapen volgens mij ook al in de 2e wereldoorlog dus dan weet je het wel..}:]

13. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Ak 47 is niet door de duitsers gebruikt, dat geweer is pas veel later ontwikkeld. Ik denk dat je je vergist in de stg43/44. Die lijkt er namelijk erg op en is door de duitsers zelf ontwikkeld.

14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Jammer dat alleen de eerste kogel van een burst een beetje in de buurt komt waarop je richt. De rest sproeit overal heen. :{

En in de tweede wereldoorlog gebruikte de Duitsers dus echt geen AK's. :{ MP40, dat is pas een wapen (Duits, WWII, dan weet je het wel). :cool:

15. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

al die namen ook..ik raak helemaal in de war..laat mij maar een end leuteren :eek:

16. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    MP 40
    AK 47 (Kalasnikov, als je dat zo schrijft)
    Zie jij overeenkomsten (op de trekker, clip enz. na)?
    Volgens mij is het niet zo moeilijk om deze twee uit elkaar te houden, en aangezien bijde wapens al meerdere malen in games zijn verschenen zou je dat toch moeten weten!8)

Bovendien is de AK 47 het meest populaire wapen van de wereld en staat daarvoor ook in het Guinness Book of Records.

17. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hey die MP40 is toch van SoF2?? Je weet wel, de "Grease Gun"!

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    De MP40 komt zover ik weet alleen in WWII spellen voor.

Het is Kalashnikov.

19. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    En ook van RTCW, bij de Axis :+.

Ehm, ja, back ontopic O-)

20. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Precies zoals Da-z zegt...die wapens zijn allang verouderd (mochten ze daar liggen btw). Deze oorlog is gewoon illegaal begonnen en meneer Bush en zijn schroothondje Blair moeten gewoon worden opgepakt en voor het Internationaal gerechtshof worden gebracht.

Deel Deze Pagina