1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wapens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 31 mrt 2006.

1. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet level 20 zijn.

2. annemiek1001

annemiek1001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( nou dat duurt nog wel eventje dus....

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.491
    oh ja? ik ben level 16 maar hak er vrolijk mee in het rond

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Hoe langer is speel, hoe irritanter ik die high level drops begin te vinden. Ik vind Ebony Axes (1200 gold) bij de vleet.... moet ik ze nou laten liggen of wat? Want dat op en neer lopen naar de shop wegens overgewicht begint me de keel uit te hangen. :{

<sees another high level drop>

AARHGG.... CAN'T RESIST HNNGGHHHH >..<

Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  5. annemiek1001

annemiek1001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmmm, dus niet persé eerst upgraden naar level 20. Misschien dat je bij level 15 moet zijn?? Hoe dan ook met mijn lvel 2 zal ik hoogstwaarschijnlijk nog niet zo ver komen!

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om de Clavicus Vile quest te doen moet je level 20 zijn. Umbra moet je dan ruilen tegen de Masque of CV. Als je echt Umbra wil, kan je het natuurlijk halen...dat geldt voor alles in de game, je kan bv. in het begin van de game al naar de Mythic Dawn shrine lopen en iedereen uitmoorden. Maar als je geen quest wil missen, zal je eerst bij Clavicus Vile shrine langs moeten.

@Zifnap: Hoeveel geld heb je nu bijeen gesprokkeld...ik laat die shit gewoon liggen, aan wat kan ik 350K uitgeven?

7. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    chil is oblivion pro :):):):)

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop jij maar snel Oblivion Nick i.p.v. met die mongolen GRAW matches te spelen.

9. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    me werk stort pas de 25ste me geld :mad::mad::mad: dan zal ik ff een 1337 h4x0r op de game worden :) :p

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.444
    Lol.

Ik zou het nog niet eens meer weten hoeveel geld ik heb. Valt volgens best wel mee (magische wapens opladen kost me gewoon veel; ik heb die Azura Soulstone nog steeds niet), maar als ik zie wat er allemaal om mij heen op de grond valt. 't Zou eigenlijk niet mogen. Stel je voor dat daar andere mensen zouden leven? De hele economie zou toch fucked up raken als iedereen met Ebony stuff naar de winkels toe rent? |:-

Je hebt gelijk. Ik neem in het vervolg alleen magische spullen mee. En dan moet de verhouding gewicht / opbrengst ook nog gunstig zijn, want 1 dure magische hammer meesjouwen vind ik ook niet bijster interessant (en dat traint mijn merchantile ook niet bepaald).

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een fort met marauders uitkuis dan kan ik in 2x heen en weer lopen alles verkopen...hoe hoog is je strenght? Oh en update je character eens in de 'post je character thread'.:p

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.444
    Zal ik vandaag doen. Mijn strenght is niet zo heel hoog, bijna 70 dacht ik. Daar zal het aan liggen. En ik draag altijd veel troep mee. Een halve winkel aan potions onder het motto "je zou ze nog wel eens nodig kunnen hebben".

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whahaha ja dat probleem ken ik ik met de potions, en je denkt, die wegens geen drol, nou zeg dat maar tegen mijn barbarian nord, die zit met bijna 60 kilo aan potions the shouwen O-)

14. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ik had de Umbra al toen ik level 8 was dus dat wat hierboven staat is allemaal gelul

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de Clavicus Vile quest niet doen voor lvl 20, als je mijn 2de post nu eens beter zou lezen.

16. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel vindesal uitgemoord maar ik heb geen umbra monster gevonden:confused::confused::, wel een hoop bandits etc. Help? (lvl 11)

17. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    je moet in de grot/cave of wathever it is gaan, en helemaal beneden kom je een aardig vrouwtje tegen.... (check ook haar armor) als je der hebt gedood, en sla voor je met haar gaat vechten ff op want ze is een taaie..

zoek naar de witte stenen, daar moet je naarbinnen in die deur, weet ff niet goed ik je dat moet zeggen zegma

18. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah die vind ik niet dat vrouwtje, ik ben wel een necromancer tegen gekomen:confused:

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer dat ik er binnen ging zag ik het ook niet...maar na die vloer met die pinnen, zit achter het altaar een drukknop op de grond. Ga daar op staan en er zal een geheime doorgang openen. (dit zal je wel vaker tegenkomen in een Ayleid ruins) Ga daardoor en blijf de volgende gangen doorlopen totdat je bij Umbra komt.

Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  20. D3d287

D3d287 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok:), ty!:D

Deel Deze Pagina