1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wapens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 31 mrt 2006.

1. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb helemaal geen zin om zo'n zwaard met zo'n grote power, dat alle andere zwaarden niet meer boeiend zijn, te zoeken. Ik vind alle zwaarden wel cool. Maar evve vraagje, ik had bij een quest waarbij je een ''stolen item'' moest zoeken in een grot. Het was een zwaard met power van 14, die je kon brengen naar de gast van de quest, of naar het kasteel. Ik naar het kasteel, en krijg daar een Chorrol Shield met magische kracht(reflect), een een verdediging van 11. Is dit ding een beetje zeldzaam?

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reflect is enorm handig natuurlijk...als iemand spells op jou cast, dan 'reflecteer' je gelijk een gedeelte/percentage van de damage terug naar hem.

Er is maar 1 zo'n schild in de game...al kan je een Chorrol shield vinden en er dan reflect op enchanten...

Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  3. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    kan dat nie opp elk schild dan?

edit": ik heb nou een "reflect spell" spell, maar ik kan dat noch steeds nie op me armor zette.
    gbruik een grand soul en een deadric helmet

Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik gaf gewoon aan dat hij dat 'zeldzame' schild zo kan namaken. Ik bedoelde trouwens Chorrol shield en niet Kvatch shield...

5. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga proberen alle wapens in het hele spel te verzamelen!!

6. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    succes :+

--------

ik heb nou een "reflect spell" spell, maar ik kan dat noch steeds nie op me armor zette.
    gbruik een grand soul en een deadric helmet

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De soulgem is groot genoeg, maar misschien is de soul te zwak. Of misschien kan een deadic helmet geen reflect enchantment aan. Een cuirass heeft een veel grotere enchant waarde.

8. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    neej gebruik azura's star met grand soul, maar zal is probere met cuirass

grand soul is het is toch de grootste soul die je kan capture, ook in black soul gem>?

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik dacht dat je bedoelde 'grand soul gem' i.p.v. 'grand soul'. Probeer eens reflect te enchanten op andere armor onderdelen...helmet heeft namelijk een lage enchantwaarde.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je kan gewoon niets enchanten met spell reflect of spell absorption. Het verschijnt zelfs gewoon niet in je known effects list bij een Enchantment Altar omdat het echt te gemakkelijk zou zijn.

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich niet zo erg want in de oblivion planes lopen die gasten allemaal rond met dik geenchante amulets...resist normal weapons 30%...resist disease 50% + reflect 30%...heb er mijn huis van vol liggen.

EDIT: Heb jij überhaupt wel een reflect spell? Zoniet, dan is het normaal dat hij niet in de lijst verschijnt...

Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad maar dat is een amulet, daar doe je er maar een van aan net zoals bij een schild. Als je al je 5 armor pieces met reflect damage kan enchanten en je telt daarbij nog een eventuele jewelry/shield bonus dan is dat al even stom als de +100% chameleon truc.

13. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0

^ ^ ^ ^ ;)

heb zelf ook al een manduna ring ofzo, reflect spell 35 en risist magic 50, en 1 met resist shock 100 en heb standaard resist fire, dus heb het eigenlijk ook nie nodig :D

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Wizard's Ring en de Ring of Treachery zijn ook dikke boosters voor respectievelijk een mage en een thief. Beiden vind je in de oblivion planes.

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Maar wat is nu het beste zwaard? hoor van vele goldbrand maar goldbrand heeft een lagere damage dan umbra (zonder enchantment) met is het natuurlijk een stuk beter maar aals je dan nog meer damage wilt doen pak je een deadric longsword, duw er een transcendent sigil stone in met 25 fire damage points (krijg je na level 17 als je oblivion gate sluit) en repareer je die tot 125%. voordelen

doet 4 points meer damage dan goldbrands damage bij elkaar opgeteld (dus wapen damage + enchantment)

ziet er drie keer zo stoer uit als Goldbrand en je kan hem zelf een naam geven. stomme katana;s

16. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een hele tijd met de goldbrand gespeeld, vond em wel mooi. Maar heb nou opok een deadric longsword met sigil stone damage health 30, dus is ie nog sterker

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Die moet ik dan ook maar even vinden

18. diehard[NL]

diehard[NL] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn umbra doet 33 damage en ik ben level 40, Als iemand een iemand een beter wapen weet laat het me even weten. Ik heb 117 strength trouwens.

19. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow en ik dacht dat ik al best ver was met level 11...

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het opzich wel een beetje weinig, ik ben nu level 32, 60 uur bezig maar na 25 uur had ik alles al wat het beste voor mijn mannetje is. (alles van glass)

Deel Deze Pagina