Ja, van mij hadden ze ook wel meer Armor en wapens erin mogen doen. Als je rond de lvl 25 zit (zoals ik), heb je meestal al de beste spullen die er zijn.
Hoe heet die dolk die je van dat wijf krijgt als je de cure for vempisme doet dan moet je op een gegeven moment arganian blood hkrijgen doormiddle van die dolk, ik denk namelijk dat ik um ergens gedumpt-verkocht heb, maar dat ken eigenlijk niet omdat een quest item is, maar ik heb um nie meer in me invertory, en ik heb um volgens me current quests staat dat ik de dolk aan der moet geven
Ik zit met een probleemje: hoe kun je het beste je wapen chargen? want met z'n soul gem oid. schiet het voor geen ene reed op.
Wat is de sterkste Warhammer in ut spel en waar ken ik die krijgen/welk level moet ik er voor zijn/ welke fighters guild kan die leggen(daar liggen oowk heel veel goeie wapens) Hoe duur issie alsie te koop is in een winkel/ en welke stad/winkel is dat dan
Een Varla stone vinden. Die kan je gebruiken om al je enchanted wapens in een keer weer helemaal vol te laden. Je kan ze vinden in Aylied Ruins, meestal op van die sokkels waar ook Welkynd stones op staan. Die zorgen trouwens weer voor Magicka regeneration. Daedric Warhammer is dan het best. Niet in de winkels te koop, maar te halen als je in een hoger level zit op de planes van Oblivion of soms bij een ruïne of fort.
Zou je die wel aan magicka regen verspillen? In een tiental ayleid ruines heb ik er nog maar 3 gevonden. Als het goed is kan je ze verkopen aan deheer Umbacano.
doe je toch iets fout, ik ben level 20 met umbra die 30 damage doet (100 strengt zonder itemst) en heb nog amulet met + 25 --> je moet effe armorer naar 75 upgraden zodat je je wapens meer damage kan laten doen (door ze te repareren naar 125)
Waar ligt die Umbra ergens? Ik loop nu steeds met een Daedric longsword rond Ligt die in zo'n cave waar alleen zo'n vrouwtje staat? Moet ik die dan gewoon vermoorden ookal doet zij mij niks?
Ze zit in Vindasel, ayleid ruin ten zuiden van de imperial city. Ze geeft je een keuze, vlucht of versla haar...
Vreemd. Ik ging daar naar binnen en zag dat vrouwtje staan. Ik probeer ermee te praten maar er was geen optie om te kunnen praten. Daarna had ik haar gewoon vermoord en had ik dat zwaard gepakt. Het was een Umbra met een damage van 29 en een soultrap van 120 seconden. Dus geen 30 of 33 schade. Hangt hier ergens een quest mee samen dan? Zo ja waar kan ik die quest ophalen? Ik heb voor de ruine gesaved dus ik kan nog overal heen. 500e post!
De damage hangt af van je strenght attribute en blade skill zoals bij alle wapens... Umbra is gekoppeld aan de quest van de Clavicus Vile shrine. De quest bestaan erin een keuze te maken...umbra vermoorden of haar met rust laten. Als je ernaar toegaat zal ze je die keuze voorleggen...als je dan vervolgens naar de shrine teruggaat crasht de game...dikke bug bij iedereen. klik voor meer info.
Misschien hangt de damage van de wapens ook af van wat je voor iemand bent. Wat voor ras bedoel ik dan.
Nee, een ras is gewoon een bepaalde samenstelling van startattributes en skill boosts. De ene heeft een lagere strength dan de andere in het begin, maar naarmate beide spelers enorm veel hun strenght trainen en uiteindelijk de 100 bereiken zal er logischerwijze geen 'verschil' meer zijn tussen de twee. Encumbrance = 5x Strength attribute.
ik heb die crash niet. Heb het een keer gedaan maar toen had ik Umbra al in me bezit voor dat ik met de shrine praatte. En toen kreeg ik gewoon de helm. Uitiendelijk Umbra maar gehouden. Nu ben ik echter opnieuw begonnen en doe ik Umbra gewoon weg, liever deadric met 30 healthdamage
ik ben anders blij met de umbra . hoef je geen spell meer te kopen voor soultrap. Maar kan je deze quest nog doen als umbra al doe dood is of heeft het dan geen zin meer.