varla stone: vind je in aleyd ruins, recharge meteen alle wapens op mannetje: bij sommige spell verkopers kan je je wapens laten rechargen tegen betaling soulgems: capture een soul dmv een soul trap spell, selecteer een gevulde gem
Een Varla stone laadt in een keer, en eenmalig, alle magische wapens op die je bij je hebt. Welkeynd stones vullen je mana bar eenmalig helemaal als je ze gebruikt.
je hoeft een varla stone alleen maar aan te klikken in t het hoofdmenu en dan zijn al je enchanted waepons etc. opgeladen
Er ligt ook een varla stone in een kasteel die je kan pakken, wist helemaal niet wat de functie van dat ding was
bij mij dragen bandits en marauders deadric wapens, elven wapens zijn niet zo bijzonder... Als ik nu een keer een bandit grot in ga kan ik van elke bandit een full glas armor pakken met deadric wapens en bij marauders full deadric armor met deadric wapens, ook vaak ebony.
In welk kasteel ligt dat dan? Ben overal geweest, maar niks tegengekomen. Zou hem graag willen hebben.
het armor is inderdaad grappig. Toen ik voor de eerste keer iets van dwarven vond was ik razend enthiousast maar als ik nu dat soort spullen krijg donder ik het gelijk weg. Jammmer dat op een bepaald level elke bandit met die zooi rondloopt. Zo is het een stuk minder zeldzaam. Daarom vind ik het vaak leuker om er effecten op te gooien zodat het toch nog iets specialer word. de umbra armor is ook leuk om te halen, hij is misschien hetzelfde als ebony armor. Maar er blijft maar een umbra armor.
Waar kan je betere armor en wapens kopen (ik heb nu imperial armor) of komt dat vazelf in de lijst te staan als je lvl hoog genoeg is?
Ik heb net de quest van de shrine van Sheogorath uitegspeeld en heb een wabbajack gekregen. Het is een speerachtig deadra wapen. iemand enig idee of ik hier iets speciaals mee kan???