Maar nog wat jullie zeuren over oma's die dat geven nou mijn oma mag dat mij wel geven maar die komt aan met win 95 demo cd's van 6 jaar terug uit de rommelmarkt
MWHAHAHAHAHAhahAHAHAH ik lag stuk bij dit reclame!!!!! gelijk toen ik dit zag SNAKTE IK NAAR MN XBOX!!!!!!!!
mijn oma is goed voor geld.. vaak mag ik ook wel es wat gaan uitzoeken voor m'n verjaardag van haar geld omdat ze toch niet weet wat ze voor me zou moeten kopen.. you gotta love 'm.. maruhm.. het lijkt me wel een wreed ding, die arcade action.. dat ze het aanprijzen als een stel holbewoners die voor het eerst een controller in hun hand houden, tja.. en dat ze doen alsof er miljoenen mensen van onze leeftijd zijn die een potje multiplayer Galaga als het neusje van de zalm onder electronisch entertainment ervaren is ook belachelijk.. maar er staan zeker enkele zeer wrede games op.. 44. Joust 3. Arkanoid 53. Millipede 12. Balloon Fight 18. Circus Charlie 61. Penguin 21. Dig Dug 73. Spy vs Spy 34. Flipull 36. Galaga 41. Galaxians 42. Gradius 31. Front Line Lunar ball bovenstaande zijn alle games die ik 1: bezit en af en toe speel 2: gespeeld heb toen ik vier jaar oud was 3: over heb horen vertellen dat het 'echte klassiekers' waren.. Defender staat er trouwens ook op alleen die ben ik even in het lijstje kwijt.. boeiend.. er is redelijk wat potentie en de kans dat je atari het begeeft is natuurlijk redelijk groot en een backup kan geen kwaad.. ik zie wel wat potentie..
Heeft iemand ook gezien hoe ze controllers vertalen? Als 'cunsules' maar verder wel een lache ding. Misschien ben je daar langer mee bezig dan een slecht Xbox spel
nouw, ik zal er snel klaar mee zijn !! dan pak ik lekker mijn GROTE MOOIE DIKKE VETTE GAVE KOELE KWELE XBOX !!! whahha, ik koop liever een GOED xbox spel dan dit stuk schroot , sorry blade whaahha