Ik heb ff de FAQ doorgelezen, en het blijkt dat je pas te verwijderen bent na een week... vandaar dat t nie lukte dus (rare regel trouwens...)
yo gasten, ik ben er iig weer, was lekker op vakantie in italie. Ik kom strax wel online. EDIT: FUUUCK mijn account is weg!! Hoe kan dat nou? ik ben 10 dagen weg en hij is er niet meer????? Chandler zou je me weer ff kunnen toevoegen? Ik heb een nieuwe account maar met dezelfde naam PPM.NL dus.
waar kan je nieuwe teams downloaden ik heb het hele internet afgezocht maar ik kan niks vinden allen informatie over nieuwe teams ofzo en ik ben te vinden op battle.net onder de naam GREENSKiN NL
ik heb gelezen dat je um kunt updaten en dat je dan de dwarfs, wood elfs en dat soort stuf er bij krijgt of is het allemaal gelul
De enige update die er bestaat is The Frozen Throne, maar die is nu even duur in de winkel dan RoC zelf... Voor de rest zijn er geen wood elves of zoiets... Allemaal niet waar...
Speciaal voor de geïnteresseerden: Klik hier! voor de wacraft 3 Xboxworldclan!! Joinen valt in deze thread aan te vragen
hmm echt vaag, ik ben dus iets van 17 dagen niet online geweest en nu is me account gewist. Heb ff een nieuwe gemaakt met dezelfde naam, maar als ik nu op bnet kom zit ik niet meer bij een clan ofzo. Terwijl ik nog wel op die site die je net hebt gegeven sta als shaman! Echt super vaag, MIJN NIEUWE ACCOUNT WORDT: PPM-NL
Zo, ben ook weer terug van vakantie Ben nog niet op b.net geweest, ff al die junk mails sorteren die ik gekregen heb terwijl ik weg was
Jeetje mina zeg, niemand van onze clan komt geregeld online Ga u schamen. Misschien is het een idee om een clan dag in te stellen waarin we met zen allen oefenen? Of een keer met zo'n automated tournament meedoen met 2 of 3 man. Dat lijkt me eigenlijk wel ferm
dat is een heel goed id weet je dat! maar we moeten wel een dag vinden dat iedereen (of iig een paar) kunnen. Maar ik moet nog opnieuw toegevoegd worden, maar dat komt vanzelf wel. p.s. Misschien is zondag-avond een id???
Zondagavond tijdens school maak ik altijd mn hw voor maandag, kan het dan namelijk niet meer uitstellen Maar zou het dan voor die ene keer wel een keer kunnen vervroegen, want eigenlijk kan ik op de rest van zondag en zaterdag ook bijna niet. Misschien zaterdag middag Maar hoe bedoel je opnieuw toegoegd worden?
Ben ook weer thuis! Is idd wel een goed idee om een keer echt iets met de clan te ondernemen... maar ik moet er eerst wel weer ff inkomen