Ik heb er een forum opgezet Nu is deze ding aardig overbodig Toch ? En je kan reageren op nieuws als je der zin in hebt. Alleen nog ff het login script van het forum naar de gewone site transferen.
Oh jongens, WarCraft III.... het spel waar ik zoveel herinneringen aan heb. Ik kocht ROC op release en ik begon het veel te spelen. In die begintijden vormde ik met een aantal mensen een vaste clan, wat SUPER was. We hadden echt een geweldige tijd samen. We raakten onderling goed bevriend en op een gegeven moment waren we 1 van nederlands' beste clans. Nu komt er echter verandering. Een hele goede vriend van me, die ik van school ken, is door mij getriand en door het spel zijn we echt bijna beste vrienden geworden. Op MSN, op battle.net, altijd chatten we. Maar, hij wordt opeens goed en begint snel levels te gainen. Ik zelf had de tijd/zin/skills niet zo goed te worden. Nu zit hyij de hele tijd te spelen met de experts, en heeft geen tijd meer voor mij, en dat terwijl onze eed echt was "for fun and not for stats". Ik heb het hier over NN-Wizzie, best een bekende speler (voor de gefreakte noobs: ja ik heb hem aangeraakt) Zo keert uiteindelijk de hele clan izchh tegen hem en vervalt daardoor. Nu komt TFT echter uit en we spraken onderling af: we gaan terug naar het oude tijdperk, terug naar de goede oude tijd. We hielden dit 1 week vol ofzo, daarna ging hij weer voor stats spelen. Nu is hij dus elke minuut van zn vrije tijd aan het spenderen aan zijn profile, hij speelt met types als Zerter (nog zo'n cultgod voor de gefreakte fans: hij is ECHT n sukkel jongens, ik heb met m gesproken ) Met mij praat hij alleen nog op school maar dat is echt weinig. Nog tot 3 weken terug praatten we echt veel maar nu is hij echt aan het warcraften geslagen en dat is zo jammer. Hij wordt boos alsi k zeg dat hij verslaafd is en m vraag om ook ns tjd vrij te maken voor n oude vriend. Oh, wizzie, waar ben je mee bezig? Het spel heeft me echt leuke tijden opgeleverd en een stel vrienden, maar het heeft me uiteindelijk ook n zeer goede vriend gekost...
kom maar een keer naar www.clanxbw.tk en stel je voor op het forum! Binnen no-time wordt je toegevoegd!
*kick Mijn verslaving is weer terug, en ik zag gisteravond iemand online van de oude XBW clan Wie o Wie spelen het nog steeds ? Misschien kunnen we weer 1v1, of AT gamen ??
Grappig dat ik deze thread tegenkom, heb deze game paar dagen geleden maar weer eens geinstalleerd! Nog steeds hele vette game Hoe is het spelen op battle.net? Heb hier geen ervaringen mee.. Wordt het nog veel gespeeld?
DAMN, ik verwachtte misschien een paar honderd spelers.. Is nog erg populair dus, word er ook onderscheid gemaakt in aparte Rein Of Chaos servers of Frozen Throne servers?
Ja, TFT kan wel in roc chnnl, maar je kan niet samen gamen etc.Dus alles zit bij elkaar alle stats worden bijgehouden(hoeveel% win met dat ras tegen dat ras op welk lvl etc..) Warcraft is 10 x zo leuk online als in single player(mijn mening ja ) EN er is pas een ladder reset geweest +nieuwe patch=1.16 dus goed moment om te joinen al kom je wel tegen de zogenaamde *gosu's* Wat denken mensen ervan om ff een nieuwe overzichtelijke thread te maken met namen en lvl enzovoorts?
Hoeft toch niet ? Kunnen we gewoon hier neerzetten lijkt me... Anyway, heb een nieuwe acc moeten maken omdat ik maanden niet gespeeld had, voeg me maar toe bij je friendslist : On_E @ Northrend Gisteravond zowaar 2 wins achter elkaar gehaald, 1 keer Crypt Lord & Death Knight met mass fiends tegen een Human speler, daarna Wagonmancer tegen een Orc speler, die erg raar stond te kijken toen er 24 skellies zijn basis in kwamen lopen
Net als Starcraft en Diablo II wordt ook WC III nog dagelijks door duizenden mensen gespeelt.. Starcraft zijn er inmiddels al meer dan 7 jaar iedere dag duizenden mensen online
Wel handig als het als first post staat en veele accs zijn waarschijnlijk hieruit al inactive, en ik speel btw ROC niet TFT(heb het wel daar niet van..,maar vind de units minder..)