Tja, de patch download hij automatisch wanneer je voor t eerst bnet aanklikt.... T probleem zou ook kunnen komen door een ongeldige Cdkey... Hij is niet toevallig al door iemand anders in gebruik?
Vaak meegemaakt dat hij dat niet deed, en alsnog niet verkeerd dat hij hem alvast heeft, gebruik google daar staat hij vast op hij heet 1.16
Ah , ok ik ga W3 denk ik kopen voor 14,50 bij play.com koopje toch? Heb hem wel is gedownload maar toen was het wel leuk maar niet super omdat die bots gewoon zuigen.Of ze zijn heel slecht en ze vallen niet aan of ze zijn heel goed en ze maken je zo af, tenminste mij dan. Als de MP me bevalt ga ik Frozen Throne ook kopen. Btw. Hoelang duurt dat voordat je een spel binnen hebt van play.com?
Hij is ook te verkrijgen incl frozen throne, he! Die heet dan Battlechest... @ Darkpunker: De patch is hier te downloaden!
Patch zorgt voor nieuwe mogelijkheden online, nieuwe units/items cooldown van spell mana cost en zo veranderen.Zonder die patch kan je niet online gamen(heb je hem ook geinstalleerd?Sommige mensen denken ik download het en dan werkt het wel)
Zo iemand ben ik dus.. Maar als ik er op dubbelklik dan krijg ik: An Error has occurred preparing the patch. This problem can commonly be corrected by reinstalling the game and trying the update again. If this error repeats then contact Blizzard Technical Support. Maar nou heb ik dus een groot probleem... Ik heb een Keycode nodig om het te installeren he.. en die heeft mijn broertje weggegooid . Heeft iemand nog een Keycode voor mij?
De keycode staat op een sticker die op de manual geplakt is, heeft je broertje die hele manual weggegooid ? :{
Je kunt niet tegelijk met dezelfde key op battle.net... dan geeft ie een foutmelding... Je broertje zal echt voor de kosten moeten opdraaien, want wie haalt nu echt die key van de manual!!
Haha zo ken ik er nog wel een paar Mijn hond heeft hem opgegeten (ik zeg niet dat het bij jou zo is , maar zo komt het wel over bij mij)
Inderdaad. Klinkt als de oudste smoes in het boekje. Serials verzoeken en uitdelen doe je maar op MSN. Op XBW.nl niet.