ik heb een nieuw nick. BlooDMagE(ned ik ben namelijk overgestapt naar humans (was eerst een undead player)
Vet!! er zijn dus best wel veel mensen hier die war3 spelen misschien is het handig om even een lijstje te maken: XBW Nick - BNET Nick Alien - AlienX Keeper - BlooDMagE(ned Fleppie - Fleppie rolorob - robor ChandleR - XxChandleRxX PPM - PPM.NL Ikzelf kan de komende tijd niet warcraft 3 spelen: me computer is helemaal verrot en op dit moment wordt ie hopelijk gemaakt bij de computer boer, want ik kwam er niet meer uit. We moeten binnenkort zeker een keer met zn allen een 3v3 spelen. Lijkt me erg leuk
Zo! Het ergste van mijn proefwerkweek is voorbij. Zullen we iets afspreken dan maar? Zondag ofzow? Of maandag middag
psst..... sommige mensen doen ook andere dingen dan alleen op xbw browsen hoor helaas ben ik niet een van die mensen anyway ik denk niet dat ik zondag middag kan, maar goed ik zal even kijken. En laten we even afwachten wie er nog meer reageren
Helaas, alleen maandag-middag. Ik zit namelijk dit weekend bij me pa, kannik nie Warcraften en maandag avond ghaat ik naar de bios
hey chandler , een vriend van me kwam jou ook pas tegen he op battle.net , hij heet daar ajaxgood hij heeft warcraft 3 van mij geleend en ik denk dat ik het maar eens terug ga vragen
Ik krijg morgen frozen Throne maar vin warcraft niet echt super niet boos worden maar ik vind dat je een limiet heb van 90 maar een laag limiet voor de rest is het wel leuk alleen dat verpest het beetje voor mij
Limiet van 90 houd het tactisch, en framerate sensitive Frozen throne al uit? 1 juli toch pas? Of illegaal ?
met die limiet van 90 food moet je juist veel beter na gaan denken welke units je in je leger wil hebben. Je kan niet wat units gaan trainen, want dan zul je toch best wel snel verliezen.
Geef mij maar 200 ventjes die elkaar dood maken maarja ik zie frozen throne morgen als het goed is Is er nog nieuw ras bij ofzo
Geen nieuw ras, alleen een paar nieuwe ventjes, gebouwen en upgrades. Is wel jammer. Had eigenlijk wel downloadable mogen zijn van mij.