Zijn wel veeeeel nieuwe ventjes, en een nieuwe elven campaign d8 ik. Anywayz, wie is er voor een potje vanmiddag 3v3?
me 2! Moet idd ff de tijd weten. Is t eigenlijk mogelijk om een xbw chatbox op battle.net aan te maken? is iig een gemakkelijke plek om af te spreken. Ik zat ooit in een w3 clan, en daar hadden we een eigen chatbox...
Je kan gewoon naar channel xbw gaan ofzow, en dan is die channel gemaakt. Kan trouwens niet vanmiddag Komt iemand langst
Ok, kan dus niet vandaag. Kunnen jullie vanavond? Ik ga namelijk vanaaf toch niet naar de bios... Goed id, Channel XBW lives!
wat een goed id zeg! Kunnen we die channel dan niet beveiligen met een wachtwoord? niet dat het iets uitmaakt maar dat staat wel lekker interessant
ok dan het eerste potje 1v1 zit er weer op. Ik tegen Bloodmage (Keeper hier dus) en ooo wat was het weer spannend....todat ik (of mage) gedisconnected werd maar zeg nou eerlijk, ik was wel aan het winnen de replay was niet meer te redden
Ik had ook al 2 1v1 potje gedaan tegen Keeper - BlooDMagE(ned Een potje had ik hem ingemaakt met een Hypogriph rider overrompellingetje Hij had geen anti-air Toen ging ik ervan uit dat hij zo zou denken: Rolorob deed net Air, dus nu zal hij wel Land doen Maar hij dacht dat ik nogmaals air zou doen, en dat deed ik ook Dus toen werd ik ferm vernederd 1-1 dus
ik moet eerlijk zeggen dat ik een potje een stuk leuker vind als je het speelt met iemand die je (enigzins) kent. Het wordt er iig wel wat spannender door; je hebt immers een reputatie hoog te houden hiero
Dat is natuurlijk waar, maar als je compleet wordt afgemaakt omdat je te voorspelbaar speelt, is dat natuurlijk niet zo heel ferm /me heeft zich voorgenomen onvoorspelbaar te spelen
Mensen ik heb zin in een potje, maar er is niemand onine! misschien is het handiger als we ff msn uitwisselen -> kunnen we wat makkelijker afspreken mijne: ppm84@hotmail.com
er is wel een nieuw ras speelbaar in de campaign de Naga's namelijk, ze hebben ook een neutral hero, de Naga Sea Wich, en ze gehoorzamen alleen Illidian stormrage later kan je dan met Illidan spelen, en dus ook met de Naga's info over de Naga Sea Wich : http://www.battle.net/war3/neutral/nagaseawitch.shtml zal binnekort plaatje van Illidan erbij doen, in zijn demon form, hij heeft namelijk een ander uiterlijk gekregen
maakt niet uit joh! Rolorob en ik werden gister ook flink ingemaakt maar ja het was ook niet helemaal eerlijk (wij lvl 1 en zij lvl 7) :/
Flink ja en ook nog door een level 3, maar toen hadden we kunnen winnen als we niet zo n00big bezig ware Argh, hoe slecht, vergeten moonwell te bouwen
Nou jongens, toch nog een keer gewonnen met PPM, en hij ging geweldig, we ownden die gozers gewoon PPM komt zometeen met een aantal mooie screenshots
Ik zie niets waar zijn de screens trouwens echt dom dat je niet kan spelen met dat nieuwe ras in de skirmish ofzo Beetje nep van Blizzard