w00t, over 10 minuten al Zal op gaan schieten Iedereen die dit leest: Vrijdagmiddag, 16:00 uur, WC3, room: XBW. Dan misschien nog wat externe mensen, en we kunnen er tegenaan!
vrijdag kan ik er wel zijn, maar als we een clan willen starten moeten we toch echt eerst zeker 10 mensen hebben die wel zouden kunnen. We hebben er nu maximaal 6 maar ik zou best mee willen doen hoor p.s. als jullie wat leuke replays hebben van een mp game, post die dan ook even. Lijkt me wel leuk om te zien
Mjah, clan zal nooit gaan helaas Maar misschien een ander soort clan met externe leden, en Patrick of ppm, ik wil nog een keer AT met jou, je bent nooit meer online
noem me maar Patrick hoor ...dat mag wel maar ik ben een tijd niet meer online omdat mijn pc echt helemaal verrot was. Voor de tweede keer in twee weken nog wel (zelfde probleem en weer bijna niet op te lossen). Maar nu is me pc weer helemaal toppie*) ik moet alleen nog even war3 installeren. Misschien is het leuk om ipv een clan een soort vaste game avond te houden?????
NEWS FLASH: IK HEB FROZEN THRONE!!! vanmiddag gekocht, ben er nog niet echt aan toe gekomen om het te spelen, maar ik ga het zo wel even proberen. Gaan jullie m ook kopen of nog niet?
Ik ga hem wel kopen. Maar pas als ik terug ben van vakantie. Ik ga 6 weken weg . (in totaal. Kgha naar 2 verschillende plekken.)
Ik heb hem ook al Vind er niet echt veel in veranderd, alles goedkoper zodat rushen nog makkelijker word, is jammer
Wat bedoel je ? Argh wat een kut expansion, RUSH RUSH RUSH, ik word er echt lotteme-getikt van, rushen is niet leuk... Argh, echt stom...
ik heb alleen nog maar single player ff gespeeld, maar ik vind er wel een paar dingen handiger gedaan (vooral qua interface). Bijvoorbeeld dat je nu kan zien hoeveel ventjes er in scheepjes/zeppelins zitten zonder dat je ze hoeft te selecteren.
Ondertussen zijn we al diep ingemaakt Ik ga een nieuwe account beginnen denk ik , want mijn stats zuigen aars aangezien ik geen hol begreep van die rushes in het begin, moet ff een techniekje uitsmoren Ik ga voortaan: Rolorob heten Past nog beter bij dit forum ook Zie jullie wel online Adieu
Heb m ook gisteren gekocht, en heb de eerste campaign gedaan, om daarna ff battle.net te proberen. hmm weer een patch downen... om daarna te zien dat ie helemaal niet meer opstart!! WTF???