al mn stats zijn weg!! Nou ja, dan heb ik ook maar meteen een nieuwe account aangemaakt. May I introduce to u all: ChandleR[XBW]
misschien wel geinig om achter onze namen [XBW] te zetten???? ik doe het iig al wel; mijn nieuwe account zal PPM[XBW] worden, maar dat zal wel pas morgen zijn dat ik die ga gebruiken.
Euh, is een beetje stom om met de nieuwe ondersteuning van clans je clannaam nog in je nickname te stoppen, we moeten gewoon een grote XBW oproep doen naar alle wc3 en Frozen throne spelers voor een grote clan actie!
Er zijn vast wel 50+ users die WC3 spelen op dit forum... En eventueel WC3 Frozen throne en gewone WC3 opstarten allemaal en met 2 nicks inloggen Dan komen we zo aan die 10 spelers! Iemand voor ? Lijkt me echt tering gaaf
JUIST En zo hebben we maar 5 man nodig voor onze uber clan Dus, als er nou eens 5 man deze thread af en toe nog eens zouden bezoeken dat is alleen niet echt het geval Maar goed, het is het proberen waard Wanneer kunnen jullie ?
Ik kan ook wel rond die tijd, ik heb dus ook wel interesse Toen ik nog dagelijks WCIII online speelde had ik 2 lvl 12 accounts, maar das wel een half jaar geleden Ik moet nog even inkomen dus, maar 't gaat al aardig ! Wat vinden jullie van de nieuwe heroes ? Zitten een hoop goeie (en leuke) tussen, maar tot nu toe heb ik het meest succes gehad met die Dark Ranger. (Black Arrow is GOED )
19:30 vanavond ? Gelijk na gamekings ? Iedereen heeft the Frozen Throne right? Want dit is echt vet een clan Ik ken trouwens nog een WC3 speler met een xbox Dus eventueel nog een kandidaat: Master_Jimy Kent iemand anders hier ook btw
19:30 ? Ik zal er zijn, zullen we een chat-channel openen dan waar iedereen heen kan ? channel : XBW tijd : 19:30 wat ? : laten we eerst maar eens wat potjes tegen en met elkaar spelen voordat we andere clans/spelers gaan uitdagen ?
Ik zit altijd al in XBW Dat word dan uiteraard ook onze homechannel eej Als nou nog even andere mensen toe willen zeggen Vergeet niet 2 accounts te hebben via FT en normale WC3!
ik zal er ook zijn... maar kan pas spelen na half negen... maareh, heb je al ns geprobeerd om met jezelf te kletsen op battle.net?
19:30 it is Kom allen, en vooral op tijd Bigga problemo Je kan niet 2 keer WC3 en FT draaien Dat wordt mensen uit de gewone chat ff lokken en uitnodigen
deze 2 hebben ook nog in een ver veleden hier gerageerd dusse: XBW - BNET Keeper - BlooDMagE(ned Fleppie - Fleppie zal ze wel even een pm sturen
Bloodmage(ned zou komen, heb ik net nog gevraagd, maar misschien zou zn zus op de pc moeten... De rest ff snel PM'en dan Misschien kunnen de mensen met 2 pc's wel 2 keer WC3 draaien! (1 keer frozen throne, 1 keer normale) Dus dat is iig te proberen EDIT: dat plan gaat dus niet door Argh! Rolorob PPM.nl Chandler[xbw] Pbateman Master_Jimy Master_ED Bloodmage(Ned ---- (waarschijnlijk) Welgeteld 7 mensen Kom op jongens, meld je aan!!
Mochten we niet snel 10 man bij elkaar hebben, dan spelen we voorlopig toch gewoon op de oude manier ? Dus iedereen een [XBW] tag achter hun naam (o.i.d.) en dan Arranged Team games spelen... Vanavond hou ik het wel bij oefenen trouwens, ik moet nog steeds aan die nieuwe heroes en units wennen, en qua micro-ing ben ik ook nog lang niet de oude....