blink is idd heel errug handig... bouwen jullie trouwens die shops? Ik zie daar niet echt het nut van in...
ik nog niet, maar ik zie het nut ook nog niet zo. Ik denk dat ik het binnenkort maar een keer ga proberen en kijken wat ik daar eigenlijk wel niet kan kopen met zon shop kan je vrij snel dingen kopen terwijl je nog niets sterk genoeg bent om die creep die bij de merchants staan te verslaan. Maar ja je kan ook gewoon 's nachts erop uit gaan om dingen te kopen dusse zoals ik al zei ik zie het nut van zon eigen shop nog niet
Zonder shop verlies je 9 van de 10 keer.... Bij die shop kan je altijd weer een mana potion, health potion of town portal scroll halen, en die heb je echt wel nodig !!
Mijn BO is vrijwel altijd : Altar-zig-crypt-graveyard-zig-shop-zig-upgrade town center Die shop is handig voor creepen bv. of voor als je gerushed wordt. Je kan dan nml. telkens snel ff een heal/manapotion kopen en gebruiken
tja, ik wil altijd zo snel mogelijk een 2e crypt hebben... dus: crypt, zig altar zig 2e crypt... en dan pas graveyard... maar ja ieder zn eigen tactiek...
Ik neem meestal de Crypt Lord als 1e hero en dan haal ik mijn extra units wel van de graveyard af (Beetles) Heb in TFT nog nooit een 2e crypt/barracks etc. gebouwd eigenlijk
Hmmz, ik zit nu met het grote probleem van leavers enzo, mensen vertrekken steeds vaker uit een game, zelfs voordattie begonnen is... Sta nu op 13 wins, 14 losses, argh, superslecht Ik doe trouwens ook gewoon 1 barracks, met de Tauren Chieftain heroe, en snel een Lumbermill (ofzowiets) bouwen, zodat je tijdens het kopen van grunts ook wat kan upgraden. En voldoende Burrows bouwen natuurlijk...
Dat is echt evil Daz handig om te weten OMG SLECHT NIEUWS! Meer echte members nodig Hmmz, vooral dat laatste is niet echt goed nieuws Gelukkig wil mijn broer eventueel joinen
Alien op vakantie, Keeper wil niet Zeer ambetant Argh, ik kom maar niet boven die 50% wins uit Sta nou al een eeuwigheid rond de 50...
Je kan dan gewoon je acc bewaren hoor Niet dat ik dat gedaan heb Nog een paar dagen en de clan word full actief
maar deze site geeft veel fouten aan als hier wil komen, en soms kan ik zelfs geen reply geven, en toen heb ik maar een nieuwe account gemaakt, en ik kreeg het mailtje niet binnen om me aan te melden, dus dit de laatste keer dat hier kom (maar het is wel een goede site hoor)
lol, vooral dat laatste zinnetje doet t m helemaal Maar we zien je dan wel op bnet. Ik heb nog nooit problemen gehad met deze site hoor, misschien ligt het aan je instellingen van IE?