Waarschijnlijk, maar teamkillen is zo lame, argh, je verpest het voor vele anderen... Why can't we all just get along?
Vraag me niet wrom maar ik heb net win98se weer op me pc gezet maar nu loopt war3 de hele tijd vast. Dit gebeurt alleen nadat ik update 1.10 heb gedaan. Weet iemand een oplossing??? ik ben echt heel wanhopig
ik ken het probleem té goed. Het enige dat hielp was tot 3x toe opnieuw proberen te installeren... OPeens is t weg.... Btw PPM, je bent nu een Shaman in de clan /edit/ ah, boven je avatar is te zien dat je dat al wist
PPM wisdah al ja haddet hem al heel goedaardig verteld Ow wat ben ik toch liev Verder error solving wat bij mij werkte: Formateren En voor een spel als WC3 formateer ik graag mijn pc.
inderdaad... en ff lenen van iemand heeft geen zin, want Battle.net registreert de cd-key van beide games (RoC en TFT). Dus dan kun je alleen offline spelen (tenzij diegene zich natuurlijk nog niet heeft geregistreerd op Battle.net )
Woei! Geld binnen, ik ga hem meteen halen! Illidan, here I come! Fear my nightvision, I will stare you to death!
dat d8 ik ook, maar dat heeft niet geholpen. Heb het nu voor de tweede keer geprobeerd, maar ik betwijfel of het dit keer wel zal werken. ik ga maar ff op zoek naar xp want toen deed ie het wel (alleen toen deed me pc he niet *zucht* ) af en toe wordt ik zo moe van die pc's :{
PC's... Can't live with them, can't live without them Owja Maar zolang laptoppower er is is er niets aan de hand toch? Of kost het geld om met die online te gaan oid?
PPM ik heb ook wel WC III maar heb hem aan m'n neef uitgeleend als ik 'm terug heb en het weer een beetje ken zeg ik m'n nickname wel (moet er 1st 1 aanmaken)
was er om een uur of 18, ben er vanavond nie... sorry. Wel cool dat je TFT hebt aangeschaft! Miss om een uur of elf?
Ik heb alweer een poosje niet meer online gespeeld eigenlijk, heb ook teveel spellen en te weinig tijd
Ik zag bij onze clan de nick JN staan... dat ben jij dan niet?? Lijkt me vrij sterk... of vrij toevallig
ja dat ben ik en ik heb m'n account ff verandert en de reden waarom ik ook een nieuwe xbw account heb staat hier in deze thread ook ergens beschreven maar ik zal wel ff kijken of ik m'n JN account kan verwijderen, want die zit nog steeds in de clan, dus Rolorob moet me ff opnieuw accepteren in de clan en als je dan m'n msn wil...jvrolijk87@hotmail.com -µææø