1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warcraft 3 (Reign of Chaos/Frozen Throne)

Discussie in 'Games' gestart door PPM, 13 jun 2003.

1. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk, maar teamkillen is zo lame, argh, je verpest het voor vele anderen... Why can't we all just get along?

2. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me niet wrom maar ik heb net win98se weer op me pc gezet maar nu loopt war3 de hele tijd vast. Dit gebeurt alleen nadat ik update 1.10 heb gedaan. Weet iemand een oplossing???

ik ben echt heel wanhopig :'-(

3. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    ik ken het probleem té goed. Het enige dat hielp was tot 3x toe opnieuw proberen te installeren... OPeens is t weg.... Btw PPM, je bent nu een Shaman in de clan :p

/edit/ ah, boven je avatar is te zien dat je dat al wist |:-

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik neem aan dat je reign of chaos nodig hebt als je frozen throne wil spelen?

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    PPM wisdah al ja :p haddet hem al heel goedaardig verteld :) Ow wat ben ik toch liev :)

Verder error solving wat bij mij werkte: Formateren :) En voor een spel als WC3 formateer ik graag mijn pc.

6. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    inderdaad... en ff lenen van iemand heeft geen zin, want Battle.net registreert de cd-key van beide games (RoC en TFT). Dus dan kun je alleen offline spelen (tenzij diegene zich natuurlijk nog niet heeft geregistreerd op Battle.net :p )

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    ken je Frozen Throne nergens illigaal vinden?

8. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    :{ Wat heb je daar nou aan?? 28,50 bij GCshop en je hebt m binnen! Kun je tenminste Battle.net op!

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ga ze denk ik maar kopen, lijkt me wel leuk:p

10. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Woei! Geld binnen, ik ga hem meteen halen! Illidan, here I come! Fear my nightvision, I will stare you to death! :)

11. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Thats the spirit!!

12. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    dat d8 ik ook, maar dat heeft niet geholpen. Heb het nu voor de tweede keer geprobeerd, maar ik betwijfel of het dit keer wel zal werken. :mad:

ik ga maar ff op zoek naar xp want toen deed ie het wel (alleen toen deed me pc he niet *zucht* ) af en toe wordt ik zo moe van die pc's :{

13. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    PC's... Can't live with them, can't live without them :eek: Owja :p Maar zolang laptoppower er is is er niets aan de hand toch? Of kost het geld om met die online te gaan oid?

14. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    PPM ik heb ook wel WC III maar heb hem aan m'n neef uitgeleend als ik 'm terug heb en het weer een beetje ken zeg ik m'n nickname wel (moet er 1st 1 aanmaken)

15. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Heey, zijn jullie nog wel op bnet? Heb ik eindelijk TFT dan is er niemand meer on. :mad:

16. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    was er om een uur of 18, ben er vanavond nie... sorry. Wel cool dat je TFT hebt aangeschaft! Miss om een uur of elf?

17. J(A)N_AKAMA

J(A)N_AKAMA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook op b.net en m'n account naam = J(A)N_AKAMA (was je cker zelf nooit achter gekomen:p)

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb alweer een poosje niet meer online gespeeld eigenlijk, heb ook teveel spellen en te weinig tijd :confused:

19. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag bij onze clan de nick J(A)N staan... dat ben jij dan niet?? Lijkt me vrij sterk... of vrij toevallig ;)

20. J(A)N_AKAMA

J(A)N_AKAMA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ben ik en ik heb m'n account ff verandert

en de reden waarom ik ook een nieuwe xbw account heb staat hier in deze thread ook ergens beschreven

maar ik zal wel ff kijken of ik m'n J(A)N account kan verwijderen, want die zit nog steeds in de clan, dus Rolorob moet me ff opnieuw accepteren in de clan

en als je dan m'n msn wil...jvrolijk87@hotmail.com

-µææø

Laatst bewerkt: 22 jul 2003

Deel Deze Pagina