1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warcraft III!

Discussie in 'Games' gestart door thaking, 27 jul 2002.

1. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan alleen kiezen uit human campaine en een korte met trollen ofzo........je kan toch ook een full campaine spelen als trollen elven enz??......of moe je dan eerst human campaine uitspelen?:{

ja eerst human campaigne uitspelen, dan komt undead, dan orc en dan night elf

ben nu trouwens met human campaine bezig......ben in de level waar je zoveel mogelijk huizen moet vernietigen.alleen lukt me nie echt........iemand een tip voor mij?

hmmm weet niet echt welke je bedoelt.

o ja ...het lukt me ook niet om knights te trainen...moet je een kasteel bouwen....alleen hoe doe ge dat.

zie andere thread.

Laatst bewerkt: 11 aug 2002
  2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    * schop ik zoek nog steeds accounts, theking and I schoppen af en toe wel kont.

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het vroeger tijdje gespeeld met een cd key die ik gekregen had van iemand die ik kende en wil het nu wel weer beginnen spelen.
    Is er soms niemand die het niet meer speelt & z'n cd key wil geven aan me?:)
    Hoeveel kost warcraft III nog? En TFT? Is TFT veel leuker?

4. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week de Battle chest besteld bij Bol.com voor €40,-.
    In de Battle chest zit Warcraft III en Frozen Throne expansion set en de strategy guides van beide games.
    Ik heb het spel nu 3 dagen en ik vind het te gek.

EDIT: Warcraft III los kost iets van €20 - €25 geloof ik.

Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er nog veel mensen die gewoon Warcraft III spelen of spelen de meeste nu frozen throne erbij?
    En met frozen throne alleen ben je nx zeker?
    Kvind 40€ wel nog redelijk veel voor zo'n oud spel...
    En bij freerecordshop kan je hem kopen voor 15€.

Edit: en hoe zit het dan met die cdkeys? Telt je cdkey van warcraft? of die van frozen throne? Want mss moet je maar één van de twee kopen...

Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  6. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, aan Frozen throne alleen heb je niks.
    Je hebt voor Warcraft III en Frozen throne een apparte cd key.
    Voor die € 40,- heb je Warcraft III, Frozen throne en 2 boekjes/guides.
    Bij de Frs heb je voor € 15,- alleen Frozen throne, dus je zult Warcraft III er bij moeten kopen voor € 20,-.
    Voor € 5,- meer heb je de 2 boekjes en een leuke doos erbij. Ik vind de prijs nog wel meevallen. Het is een oud spel, maar het blijft geniaal.

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En ben je nog veel met die boekjes?
    Of zijn dat achterhaalde strategieën?

8. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn gebruik ik ze niet, maar ik vind het gewoon een leuk pakketje zo. Ik speel ook eerst Warcraft III uit voordat ik Frozen throne installeer.

9. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Tronky, ik ben pro geweest in WC3, ik heb tijden op #1 gestaan solo ladder, en in A.T.
    Vanaf de dag dat dat boekje uit was, gebruikte iedereen de dag erna die strategie'en, en ze werden keihard ingemaakt door goede spelers. Het maakt vrij weinig uit welke strategie'en je gebruikt, gaat erom HOE je ze uitvoert. Ik ben een gamer met een APM van 200+. Betekent meer dan 200 acties per minuut, ik micro je eruit(micromanagement als je beetje warcraft kent hoef ik daar weinig meer uit te leggen)
    Het enigste voor wat je dat boekje zou kunnen gebruiken is voor single player, als je daar niet uit komt, verdwaald bent of whatever..

Maar als je wilt kan ik je op 3 games in WC3 meer leren dan heel dat boek bij elkaar..

EDIT: Zeg maar een tijdstip, wil wel eens tegen jullie spelen, het is wel 2 jaar geleden dat ik het gespeeld heb, maar fietsen verleer je ook niet

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dacht wel al dat die strategieën niet zo heel goed waren.
    Ik wil gerust eens 1vs1 spelen, mss zelfs liever een 2vs2:)
    Maar ik moet eerst nog aan een Warcraft geraken, maar heb een vriend die het niet meer speelt.
    Dan best meteen frozen throne erbij kopen zeker?

NatureGoneWild, speelde jij frozen throne?

11. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Tronky en ik tegen NGW lijkt me wel eerlijk.

12. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0

Als hij echt zo goed is als hij zegt dan hou je maar vast. NatureGoneWild wat was je accountnaam dan? En als je nog goede tips hebt dan roep je maar. Wat ik trouwens niet begrijp: als je echt op de solo op 1 hebt gestaan, waarom ben je dan niet als grubby pro gaan spelen > dan verdien je waarschijnlijk per jaar meer dan met een ander baantje. Ik hoop echt dat je niet staat op te scheppen, want het lijkt me wel kicks een supergamer op dit forum te hebben. Ik kan echt met bewondering naar van die pro (grubby en collega's) replays kijken. Ongelovelijk hoe goed die spelen. _O_

13. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij het spel ook?? Ik heb 1 keer online gespeeld, maar ik moet nog veel leren. Misschien leuk om het een keer met een paar mensen van xbw te doen.

offtopic: Waar ergens in Roermond woon je??
    Ik werk in Roermond en woon er niet ver vandaan.

14. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in Herten, de account waar ik nu onder speel is: deregenworm :D, kijk maar niet naar mijn stats want ik rotzooi er flink op los de laatste tijd ;) .

15. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt niks uit, van rotzooien leer je het wel.
    Ik ga morgen op vakantie, daarna wil ik wel eens een potje tegen je spelen.

16. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van zodra ik m'n Warcraft exemplaar is dan geef ik mijn accountnaam wel.
    Kunnen we misschien ook tornooitjes organiseren via xbw.

17. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, doen we. Lijkt me leuk. Mijn accountnaam is ETC_Vinnie_NL

18. We kunnen ook een keer arranged team spelen. :)

19. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Mijn acount was Justgimmebeer
    (toen hij nog 94% was, heb hem daarna weggegeven)
    Ik was solo rank#1 in RoC, niet TFT. De reden dat ik gestopt was, was door de docter.
    Ik had een apm van 300+ betekent meer als 300 acties per minuut, en ik speelde toch wel een aantal uren per dag..
    Ik kreeg RSI klachten omdat ik zo snel en zoveel dezelfde bewegingen maakte, en daarom heb ik moeten stoppen..

20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    eerst was het nog 200.....

Deel Deze Pagina