1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Warhammer: Battle March

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 18 aug 2007.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat een oud topic! Ik ben uit nostalgische redenen nog altijd erge fan van WH, ik wist helemaal niet (meer) dat er uberhaupt een WH fantasy game uit was op de xbox 360.

    Ook al heb ik altijd m'n vragen bij de speelbaarheid van RTS's op een console, en ondanks de blijkbaar mindere review(s) die ik zojuist even bekeken heb wil ik hem gerust (althans als ik hem ergens goedkoop kan oppikken) nog halen en online spelen! Was is anders je gamertag, dan stuur ik je awel even een xbox live msg als ik hem heb gevonden, kan o.w.v. werkdrukte wel nog enkele weekjes duren.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Goed idee Fardo, zijn we al meteen met 3 om de WH online community te boosten :)

    Bedankt voor de link! Zag hem verder enkel voor 10£ op zavvi staan, een goeie 12euro zeker? Maar ik ken de verzendingskosten daar niet, kan al snel ook 5+eur zijn misschien..
     
  4. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    zavvi verzendkosten zijn 1.25 ;) verder het spel is erg slecht qua besturing heb hem op de pc gespeeld en die was toch een stuk leuker
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm voor 11.50 is het misschien wel eens grappig om te halen. Misschien iets voor de oldskool nl lan in november.
     
  6. MannfredvC

    MannfredvC Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Leuk zo veel reacties!

    De besturing is even wennen maar als je het door hebt dan is het echt niet slecht, imo zelfs beter dan C&C en KW op de 360. Het is ook
    vaag dat in de manual geen volledige beschrijving staat van de controls, deze kan je makkelijk vinden Google en in het ingame menu maar ik heb het idee dat deze niet volledig is.

    Bij de lokale gamestore (GM) kun je hem al nieuw kopen voor €8.

    Voeg me maar toe als je zin hebt:
    Von Stiel

    Groeten,

    Mark!
     

Deel Deze Pagina