was dat? En nee ik hoef niet echt iets te weten van de classes maar ik wil alleen even weten aangezien ik wow speler ben waar ik welke class nou mee kan gaan vergelijken. Want keek net al op die site maar daar staat alles op! En dat wil ik nu liever nog niet weten, wel bedankt trouwens erg handige site voor later toppie!
De stats e.d. Strenght, agil, dex en dat soort gedoe. Alleen dan in WAR stijl. http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/home/flash/WAR_cinematic_08.html Wow! Prachtig! 1 van de beste trailers die ik ooit gezien heb. Zelfde indien de andere het niet doet of sloom.
dat is Shadow warrior. Je kunt em speccen in long - mid - close range. Heeft geen pet alleen 3 stances die je buff geeft. Atm iets sterker dan zijn mirror class : Squiq herder en heeft geen stealth dat heeft alleen witch elf en witch hunter
Ok ik kijk nu ook die trailer en hij is echt gaaf! Zit alleen met paar vraagjes Die gnome roept dat hondje op of wat is het, is dat ook in spel zelf? Lijkt me erg gaaf/grappig Die pyromaan welke is dat? En dat rare beest waar die high elf tegen vecht is dat ook een class of gewoon een verzinsels of iets dergelijks?
ja das een squig herder.. die pyromaan is een bright wizard die high elf vecht in eerste instantie tegen een orc.. en das een clas. dat was een black orc
kom je vanzelf wel achter. Ik ga echt niet het hele spel veraden. ik heb zelf ook heel behouden gespeeld. want een mmorpg is niet leuk alles al te weten... Ik weet al veel teveel eigenlijk
ik probeer hem te lokken om WAR te spelen zucht weet niet welke class ik wil spelen -wou eerst squig herder maar de shadow warrior is net iets beter -witch elf heeft hoge dps en leuke skills maar gaat redelijk snel neer -sorcerer en BW is niet me ding -magus die kan nix dus of ik ga order (shadow warrior of ik ga destruction (black orc - marauder)
ik zit met de zelfde overwegingen.. er zijn teveel klasses die me aanspreken, voor alles valt wel wat te zeggen.. Ik denk dat ik gewoon op het moment zelf kies en daarna ga char hoppen . Maarja eerst is kiezen : order of destruction..