1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ja :) doet m`n hart toch beetje sneller kloppen. Het heeft geweldig potentieel.

    shadow warrior spreekt me ook aan. maar de keren dat ik chosen speelde of black orc bevielen me ook heel erg. Whitch hunter is leuk maar was me ietsjes te standaard

    Ik ken mezelf wel een beetje, ik kies nooit voor tank archetypes dus ook nu zal dat denk ik niet het geval zijn.. Ik hou m`n keuze nog even open
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Woord woord.
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hm wat voor server gaan jullie joinen ?
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al de C.E. Pre-order box dus ik ga hem zeker wel spelen! En als we nou samen werken? jij long range hou ik het op close range :+

    Spel lijkt me echt gaaf maar ik ben ook wel bang dat het begin zo wennen word etc en dat ik aan alles moet wennen en geen drol van alles snap en dan haak ik vaak al af...Heb tot nu toe bij b.v. WoW veel advies gekregen van iemand die langer speelde en dat was erg handig vond ik persoonlijk want had ik die niet ben ik bang dat ik ook niet verder had gespeelt :9
     
  6. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    open of core server? zou wel handig zijn als we al meteen een groepje mensen hebben. maar ik ga denk ik geen pre-order halen 13 euro voor ongeveer 1 week beta en paar daagjes headstart

    ja 13 euro want ik kan nergens meer vinden voor 9,95
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    core.. Veel beter dan open rvr. Game is met core in mind gemaakt. Daar ga ik dus ook spelen
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh wat is rvr en core nou weer dan? Wat is er gebeurt met RP en PVP?

    En ik weet ook nog niks hoor maar ik vind het wel leuk om beetje te weten hoe of wat is precies. En een groepje zou idd wel erg leuk zijn vooral in begin! Wel jammer dat ik stage heb....Maar wil graag als ik tijd heb meedoen! Persoonlijk spreekt mij de Dark side alsware net iets meer aan maar de pyromancer vind ik ook wel erg tof
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    open rvr betekent pvp overall. Dus ganking squads idioten die de verhaal lijn voor lage levels verpesten enzo

    core is zoals het bedoeld was. Dus met verschillende zones etc
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    High levels ganken low levels.
    Low levels worden high levels.
    Repeat.

    Een vijand is een vijand. Welk level dan ook.

    Nou zeg ik dat natuurlijk met een Open RvR server in gedachte.
    Je kiest er voor om er te spelen.
    Eigen keuze, je mag natuurlijk op een Core server spelen geen probleem.


    Wat ik graag wil weten is de regels voor open RvR.
    Je veranderd in een kip als je een low level RvR area binnenkomt. Ik neem aan dat dat alleen in core is omdat daat RvR area's apart zijn.

    Is het net als in WoW met begin gebieden save?
    En ook al kun je overal PvP'en kun je dan ook op lvl 40 een lvl 1 killen zonder problemen of hoe zit dat precies?

    Ik heb veel informatie over van alles gezien maar zeer weinig informatie over de servers.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ja inprinciepe wel. je kan dan overall rondrennen. De beta forums hebben het al een aantal keer behandeld. En ik ken geen enkele beta tester die open rvr server zal joinen. Ik en andere verwachten eigenlijk dat die vol komen te zitten met kleine kinderen die ganken geweldig vinden.

    Terwijl core veel meer focus bied qua rvr. En minder lamers zal trekken. De opzet is altijd al core gewees. Open rvr servers horen der niet imo en vele andere testers met mij
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Meh... nooit last mee gehad in WoW.
    Denk niet dat het echt anders zal zijn.

    WAR is WAR. :+
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah punt is gewoon dat de game met een core ruleset in mind gemaakt is. (zie eerdere vids over de zones etc) Met open rvr voeg je iets toe waar de game helemaal niet voor gemaakt is in eerste instantie.. Ik zal iig richting een core server gaan heel miss zelfs een rp core .. Maar denk dat die niet populated genoeg zullen zijn
     
  15. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens Tco :), WAR = WAR,
    dus mij zie je ook op de open rvr :)

    edit;
    en ik neem een Bright Wizard of en magus
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    het probleem is niet zozeer de open rvr. Maar het feit dat de game mechanics met core in mind gemaakt zijn. een complete andere ruleset zoals open rvr past gewoon niet helemaal lekker in het originele idee imo. Maargoed population bepaald een hoop voor het succes van de game
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik zal wsl ook gaan starten op een Core server. Heb alleen nog _geen_ flauw benul wat voor class ik zou willen spelen. Enige wat al vast staat is dat ik destruction zal zijn. :+
     
  18. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    same here, ik twijfel tussen black orc, dat is lekker tanken wel vet, maar ik wil eigenlijk ook wel dpser worden :'-(
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen idee en zal waarschijnlijk de eerste dag alle classes uitproberen en kijken wat in begin al leuk is :9 Bij wow ben ik 100% voor Rogue gegaan en dat beviel niet altijd even goed....Was wel massive DPS maar toch kwam je een mage alleen al tegen was het al zwaai zwaai....Als Tanker kun je ook aardig wat hebben en in PVP of rp of dat ene....kun je dan ook nog wat damage hebben. Ik denk persoonlijk ook Core server dat ik in ga.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die nu speelt zin om zijn gedachten over de 3 healers/knokkers/supporters te delen?

    Is een Warrior Priest echt een grouphealer of kan die ook prima 1 of 2 mensen healen?
     

Deel Deze Pagina