1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gevonden door Kitoshi van gamer.nl.

    Tja klinkt goed. Had paar dingen gelezen op een forum van pathing en targeting issues en dan het blijkt dat ze er dus bovenop zitten.
    Het allerbelangrijkste is dus goed. De rest kan allemaal wel gefixed worden.
    Eerst Castle Crashers woensdag daarna weer uitkijken naar WAR :).
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  2. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe is de verdeling van order en destruction in beta?
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah valt niet echt te zeggen op dit moment..Veel mensen hoppen een beetje om beide kanten te testen en te kijken naar bugs binnen de quests.. Op lange termijn valt het gewoon niet tezeggen. Mensen kunnen echt kiezen voor een class. Waar bij WOW bijv je meer een race koos (classes waren het zelfde verdeed)
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een solo class btw? Gewoon een class die het ook in zijn up zou kunnen uithouden en niet afhankelijk zou moeten zijn van andere?
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt hybrids zoals warriorpriest. en bijv pet classes als de white lion en squiqherder, maar echt in je up overleven op lange termijn in PQ`s en rvr is bijna ondoenlijk. Team play all the way
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt hebt niet direct een servercap (alsnog) maar wel een Destruction/Order cap.
    En ze hebben allerlei manieren om er voor te zorgen dat het gebalanceerd blijft.
    Ze zijn er zeker van op de hoogte en dit zal ook 1 van de hoogste prioriteiten zijn.

    Ze willen op geen enkele manier de underpopulated side sterker maken maar misschien (allemaal speculatie en niks definitiefs) wel iets van bonus exp zodat er sneller spelers aan die kant bij komen en dat de lagere level spelers sneller max lvl zijn en mee kunnen helpen.
     
  7. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    source?
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Een of ander filmpje met Jeff of Josh :+.
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kan ik met een gerust hart shadow warrior rollen.
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah ik wacht nog steeds met de keuze :p. Miss is het even handig een lijstje te maken met wie wat en waar gaat rollen ?
     
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    shadow warrior - core server
     
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik wou proberen er een mooie list van te maken, maar dat word em niet atm.. Anyway

    Class onbekend nog - core server
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]89aHXb-m_uw[/yt]

    ff dubble post, maargoed het blijft gewoon vet. Marauder heb ik zelf nooit gespeeld in beta. maar dit showcased alles wel heel leuk
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga ook maar eens kijken wat ik ga rollen, nog echt geen idee. En op wat voor een soort server gaan we zitten? Is er al een lijstje wat iedereen gaat rollen en naar wat voor een server ze gaan? Allemaal bij elkaar? :9 Zou wel vet zijn!
     
  15. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las dat ironbreaker dps spec ook redelijk sterk is, wordt denk ik me alt als de server waar ik ga ok is :)

    de 4 tactics voor me ironbreaker T4

    -You deal 25% more damage, and all enemy monsters will hate you 25% less than normal, but you take 20% more damage any time you're hit.

    -When you are wielding a Greatweapon, your chance to parry is increased by 5% and all damage you deal is increased by 10%.

    -Each time you hit an enemy, you gain 5 Grudge. This effect will not trigger more than once per second.

    -Increases your chance to critically hit by 15% if you are above 50 Grudge.

    atm ironbreaker of shadow warrior op core server :)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die bovenste is alleen voor PvE.
    Maar het leuke is dat je gewoon kunt switchen tussen presets zodat je er zo 1 hebt voor PvP.
     
  17. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ook werken in scenarios aangezien ze meestal de clothies eerst aanvallen
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    moet zeggen al die termen en uitspraken halen bij mij op het moment juist de interesse weg...lijkt er nu wel op dat je van alles zelfs MOET weten voor je begint anders loop je doelloos rond en loop je achter kwa kennis etc...en ik snap gewoon geen drol van al die classes en termen etc :+
     
  19. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ach boeit niet zelfde concept als alle andere mmo's maar paar kleine veranderingen enzo
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    www.wardb.com helpt al. En ja met een mmorpg is het handig om toch enigsinds inzicht te hebben in de termen
     

Deel Deze Pagina