kan niet wachten maar ik heb het zelf nogal druk rond die tijd hopelijk kan ik even paar classes testen
Idd, maar ik ga meteen de black orc class uit diepen om alle mogelijke dingen gedaan te hebben, zodat ik er meteen mee bekend ben Nah ik wacht volgende week nog even af, ik verwacht het wel van bolle
ik ga shaman, witch elf en ironbreaker testen als die niet bevallen dan shadow warrior als het spel begint
Denk gewoon zoiets als bij WoW, zo'n 13 euro per maand. Wat ik me dan wél afvraag, is of het mogelijk is, net als bij WoW, om via internetbankieren te betalen? Zou wel mooi zijn. Kan echt niet wachten op deze game, echt behoefte aan een nieuwe MMO.
http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=68934&highlight=bart smit Daar wat gedoe over Bart Smit.
bart smit met hun wazige site, release datum is opgeschoven...... hopelijk dat bart smit het wel 18de in voorraad heeft
dit heb ik zojuist over mn bart smit bestelling gehad, na aanleiding van vraag die ik gemailt had over mn CE Voor iedereen die een Warhammer Pre Order Kit besteld heeft is er een WarhammerOnline Collectors Edition. Op 25 september gaat Warhammer Online CollectorsEdition bij ons in de verkoop. Hier hebben wij de gegevens van de personen dieWarhammer Pre Order kit besteld hebben. Deze personen ontvangen automatisch de10 euro korting.U krijgt 3 dagen voordat dit spel uitgebracht word een e-mail van deleverancier. In deze mail staat een code om het spel online te spelen.
Bullshit, 18e is de release.. Dit staat ook zo bij de leverancier van de pc winkel waar ik werk. Ze moeten nodig van leverancier veranderen..
Er is een update geweest die de combat blijkbaar enorm verbeterd heeft en hem snel en soepel doet aanvoelen volgens een betatester op warhammeralliance. Nou ja klinkt goed.
http://www.wardb.com/career.aspx?id=12 Career Builder is geupdate. Nu zie je alle 3 de trees tegelijk. Je kunt je 7 Tactics linksonderin kwijt en rechtsonderin alle 4 de Morale Abilities Goed onthouden. Je hebt 4 Mastery Points nodig om de 1e Tactic in die tree te te unlocken en te gebruiken. Dus 7 Careers Points om de 1e Tactics en Skill te unlocken. Gewoon punten in een tree zonder skills te unlocken maken de skill die naast de tree staan wel sterker dus nutteloos is het zeker niet. Het zorgt ervoor dat je veel voorzichtiger met je punten moet omgaan.