1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah das enigsinds bugged moet je ff neegeren of ff opnieuw de game starten :). backpacks heb ik me nog nooit bezg mee gehouden :9

    crap worlds edge is full atm :p laat dat even zuigen. Ik wil verder met m`n engi :p
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  2. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag dan wel zo zijn, het is toch uitermate bagger geregeld. Ze geven zelf aan op hun (crap)site dat ze tot nu toe pas 70.000 mensen online hebben gekregen. Wat is dat voor laag aantal? 70.000 mensen... 2 dagen ná release, says enough.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet en dat raden ze je ook af...gaat de boel alleen maar trager van,
    en ik heb ook helemaal nog niks ontvangen! Bah had zo gehoopt te kunnen spelen :'-( Maargoed heb Too human nu ook binnen dus zie wel...en ook nog geen mail van bart smit...
     
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    nou tricker bij sommige mensen heeft het gewerkt om meerdere keren de key te laten validaten

    en zucht ook geen mail
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah wacht maar tot je kan spelen :p youll forget all about it

    edit : crap weer een wachtrij...
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  6. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    net de CE maar besteld, ondertussen mag dat mailtje wel komen, ik heb al meerder keren verstuurd de key werkte op verschillende manieren lol, met een d of een o bijv :p
     
  7. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ik ga me later een US versie halen GOA bakt nie
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mijn WP level 4 met mijn UI.

    Crappy graphics maar ik heb alles op low zowat. Maar ik kan ut prima draaien zo :).
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    geweldig spel he :p
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het vandaag op school gespeeld en ik weet nog niet echt wat ik er van moet denken. Ik vind het concept erg gaaf, RVR enzo. Alleen de gameplay valt me tegen en dan bedoel ik het tempo. Dat gaat gewoon veel te langzaam. Ik was wel laag level dus dat zegt waarschijnlijk niks want bij WOW is het in het begin ook een laag tempo. Dus ik hoop dat het tempo wat omhoog gaat naarmate je hoger level wordt. Dan zou ik het nog weleens kunnen gaan spelen.
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tempo laag ? je gaat niet binnen 2 sec dood nee. maar geloof me met een grote groep tegen een grote groep ligt het tempo echt belachelijk hoog. Het is als laag level nu totaal niet leuk nee. maar geloof me je komt al heel snel pvp tegen en als de server waar je zit beetje population heeft zal je met grote groepen tegen grote groepen komen. Ligt er ook aan wat voor class je speelt, dpsers spelen sneller dan tanks bijv..

    edit [​IMG]
    [​IMG]

    32 "kills" in ong 5 minuten lijkt me snel genoeg toch ?
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    En om die grote groepen te kunnen renderen moet je natuurlijk een mooi systeempje hebben om dit allemaal te backen.
    Het mooie aan WAR is wel echt dat om het ultiem te benutten je PC wel wát moet hebben maar als je kijkt naar AoC wat alleen graphics en geen gameplay is gaat dit erg mooi meevallen :D
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ojeah :D. een mooi systeempje om het lekker te draaien op mooie graphics is handig.

    [​IMG]
    [​IMG]

    De warband van vanmiddag. Picture dit tegen een destruction warband van net zo veel players.. Totale chaos maar wel geweldig Hier hebben we net een rvr point terug genomen trouwens
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had geen lag of vertraging toen ik de scenario deed op level 4 met zo'n 10+ man tegelijk.

    Of ik alles trek geen idee maar ik kan het prima spelen.
    Zo kan ik het ieg ff volhouden tot ik een keer een nieuwe pc koop.
     
  15. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe eindelijk patch enzo

    fuck ye eindelijk wat classes enzo testen :D
     
  16. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk quest systeem, morgen volop spelen :D hopelijk paar chars op lvl 20 krijgen :p
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    omg te verslavend dit. net ruim een uur lang met een party (2 rp 1 ib en ik engi) rvr scenario gedaan. dik 6000k xp per keer. ver over de 60 k gehaald :D. Morgen weer. Echt relaxed dat er eindelijk mensen kunnen joinen nu. Game komt echt op gang op de server waar ik zit
     
  18. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    stomme zooi, ik die code nu al 30x ingevoerd en hij mailed me wel, maar hij doet het niet, Group of Amateurs :mad:

    EDIT: op moment van schrijven doettie het hoor :), nou eens zien of het leuk is!


    EDIT2: ziet er leuk uit zeg! alleen die quest tekst is duits (oid?) verder super draai alles op max :D

    EDIT3: laat maar, zat op DE server,haha
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2008
  19. Duke_Towner

    Duke_Towner Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, ik zit dus al 3 dagen te wachten tot ik eindelijk kan spelen. Ik kwam er achter dat ik een account had bij de US versie en niet de EU. Dom dom. Nu die registratie er uit ligt komt er dus niks van.

    Ik heb er niet veel hoop meer in!
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wahahaha priceless. komt een huge orc tank op me afrennen. schiet ik hem zo het gebouw af met een morale skill

    edit daar mee is de keuze voor mij ook gemaakt, engi it will be
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2008

Deel Deze Pagina