Q&A: Mark Jacobs brandishes Warhammer http://www.gamespot.com/news/6197690.html?part=rss&tag=gs_news&subj=6197690&tag=nl.e513 Groot interview (en dit is alleen deel 1 nog) over de verwachtingen, het hele proces, veel vragen en antwoorden van/over WAR tegenover WoW en AoC, over de community en meer. Zeer gedetailleerd en vol met info. Aanrader.
Nu toch weer een ander probleem na het patchen etc druk ik op Play en krijg ik de volgende foutmelding: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_34.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. Ik heb al geprobeert het spel opnieuwe te installeren maar dan krijg ik weer hetzelfde probleem. iemand tips?
Karak-Azgal hier, ben nu een rank 11 Witch Elf en hak dus keihard in op jullie Order tuig Het zou leuk zijn als er nog meer XBW'ers zouden verzamelen op Karak-Azgal
en nu krijg ik een andere error melding: Critical error: An error occurred -- Warhammer will now terminate
met kiss of death is idd het dodelijk en als je een goed team hebt dan helpen die me ook meestal om DPS van me af te halen ps : gelukkig spelen weinig mensen witch elf
updaten registeren en gamen cant wait :d edit kut que op mijn server karak eight peaks. maar kan niet wachten